Hürriyet Dünyası’na INMA’dan 6 ödül

1dk okuma

Dünyanın en prestijli medya örgütlerinden biri olan International News Media Association (INMA), Hürriyet Dünyası’nı 6 ödüle layık gördü

Haberin Devamı

Bu yıl 85.’si düzenlenen INMA ödül töreni, New York’ta bulunan Times Square’deki Edison Ballroom’da gerçekleştirildi. Tüm dünyadan gazete ve haber yayınları markalarının en iyi medya projeleri ile pazarlama çalışmalarını ödüllendiren törende, www.hurriyet.com.tr ‘Yeni Kitle Segmenti Oluşturmak için Bir Marka veya Ürün Lansmanı’ ve ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ödüllerinin sahibi oldu.

#4SAAT KAMPANYASINA 4 ÖDÜL

Bugüne kadar, yerel ve global olmak üzere birçok arenada 30’a yakın ödül alan Radikal #4saat kampanyası ‘Best in Show’ seçildi. Kampanya, ‘En İyi Halkla İlişkiler ya da Toplum Hizmeti Kampanyası’, ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ve ‘ Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı’ dalında da ödül aldı. Dünya medyasından önemli kuruluşların temsil edildiği törende ödülleri INMA Başkanı, New York Times CCO’su Yasmin Namini verdi. Hürriyet Dünyası’nın layık görüldüğü ödülleri Hürriyet Dijital Medya Grup Koordinatörü Bülent Mumay, Satış ve Stratejik Planlama Koordinatörü Ömer Özener aldı.

DİJİTAL ÜRÜNLER ÖNE ÇIKIYOR

Haberin Devamı

38 ülkedeki 190 markadan toplamda 578 başvurunun yaptığı yarışmada başvurular, medya ve pazarlama dünyasını temsilen 15 ülkeden 33 yöneticiden oluşan uluslararası bir jüri tarafından değerlendirildi. Törende 30 medya satış ve pazarlama girişimine ödül verildi. INMA CEO’su Earl J. Wilkinson yaptığı konuşmada, “Bu yıl INMA Ödülleri’nde kazanan projelerde inovasyon çalışmaları büyük önem taşıdı. Dönüşüm ve yenilenme çağındayız. İnovasyon süreçleri, sosyal medya çalışmaları, yeni dijital ürünler öne çıkıyor” dedi.

80 YILLIK MESLEK ÖRGÜTÜ

1935’te kurulan International News Media Association’ın her yıl verdiği ödüller, haber medyası endüstrisinin platformlar arası büyüyen kitle, gelir ve marka konusunda öncü barometresi olma özelliği taşıyor. INMA, kaliteli gazetecilik ve ilgili içerik üreten medya şirketlerinin çoklu platform dönüşümü konusunda vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedefliyor. INMA’nın 80’den fazla ülkede yaklaşık 6 bin üyesi bulunuyor.

Haberle ilgili daha fazlası: