Yeni `şikayet hattı` hizmete girdi

1dk okuma

Haberin Devamı

Türkiye Bankalar Birliği (TBB), bireysel müşterilerin bankalara yönelik şikayet başvurularının kime ve nasıl yapılacağı ile TBB Hakem Heyeti uygulamalarına yönelik bilgi vermek amacıyla çağrı merkezinin hizmete girdiğini bildirdi.

CANLI BORSA İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN...

Türkiye Bankalar Birliği’nden yapılan yazılı açıklamada, bireysel müşterilerin, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) üyesi bankalarla ilgili yapacakları şikayet başvurularının kime ve nasıl yapılacağı ile TBB Hakem Heyeti uygulamaları konularında bilgi vermek amacıyla çağrı merkezinin hizmete girdiğini vurguladı.

Açıklamaya göre çağrı merkezine resmi tatil günleri dışında, hafta içi 09.00-17.30 saatleri arasında 0850 222 2 822 numaralı telefondan ulaşılabilecek.

Haberle ilgili daha fazlası: