İşte ocak ayı için önerilen hisseler
4Ç15 ve 2016 büyüme görünümü daha güçlü
Tüm gıda ve perakende şirketlerine benzer olarak, şirketin satış hacmi okulların açılmasının ertelenmesi ve seçim döneminin etkisiyle 3.çeyrekte zayıf gerçekleşti. Hem salça hem de süt ürünlerinde 3Ç15’de ciro olarak yıllık bazda hemen hemen aynı rakam (%1 yıllık bazda artış) elde edildi. Fakat, 4.çeyrekte satış hacim büyümesinin artmasını tahmin ediyoruz. Hem hacim hem de satış fiyatlarının artması neticesinde %15 ciro büyümesi bekliyoruz. Ortalama süt ürünleri ve salça fiyatları 4.çeyrek itibariyle %3 yukarıda iken makarna fiyatları %6 yukarıda. Şirketin satış gelirlerinin %53’ünü süt ürünleri, %41’ini salça ve % 6’sını makarna oluşturuyor.