Caffé Nero, 8 milyon içecek

Güncelleme Tarihi:

Caffé Nero, 8 milyon içecek
Oluşturulma Tarihi: Mart 14, 2012 16:30

Caffé Nero ve BTA, havalimanları ve deniz otobüslerine yönelik iş birliklerini duyurdu

Haberin Devamı

Caffé Nero ve BTA, havalimanları ve deniz otobüslerine yönelik
gerçekleştirdikleri iş birliklerini duyurdu.

Caffé Nero ve BTA, havalimanları ve deniz otobüslerine yönelik gerçekleştirdikleri iş birliklerini duyurdu. Caffé Nero Türkiye Yönetici Ortağı Işık Keçeci Aşur ve BTA  İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, yaptıkları açıklamada yabancı  yolcuları havalimanlarında, yerli turistleri ise deniz otobüslerinde  premium hizmetle buluşturduklarını söyledi.

Son iki ayda 14 yeni mağaza açtı, %85 büyüdü.

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de her adımlarını en kaliteli hizmeti sunma felsefesiyle attıklarını vurgulayan Caffé Nero Yönetici Ortağı Işık Keçeci Aşur, “BTA ile en önemli ortak noktamızda bu  yani  her ikimizde kalitede buluşuyoruz. Bu beraberlik sonucunda Caffé Nero’nun dördü İstanbul Atatürk Havalimanı, ikisi Ankara Esenboğa Havalimanı, biri İzmir Adnan Menderes Havalimanı ve altısı İDO deniz otobüslerinde olmak üzere toplam 13 noktada bulunan mağazalarıyla yerli ve yabancı yolculara hizmet etmeye başladığını duyurmaktan büyük  mutluluk duyuyorum,” dedi.

Yılın ilk iki ayında 14 mağaza açarak toplam 35 mağazaya ulaştıklarını söyleyen Aşur sözlerine şöyle devam etti: “Geçtiğimiz  yılın ilk iki ayına göre %85, son iki ayına göre ise %40 büyüdük. Bu büyümede en büyük pay, elbette havalimanı ve deniz otobüslerinde bulunan toplam 13 yeni mağazamız. Bu yeni mağazaların Caffé Nero’ya önemli bir ivme kazandıracağına inanıyorum. Yeni mağazalarımızla  birlikte aylık misafir sayımızın 650 bine çıkmış olması da bunun en  önemli kanıtı. Dolayısıyla kurulduğumuz günden bu yana ağırladığımız  toplam 15 milyon misafir sayısını kısa bir zaman içinde iki buçuk katına çıkartacağımıza inanıyorum. Yeni açılacak mağazalarımızla birlikte Türkiye’de 2012 yılında 8 milyondan fazla kişiye içecek  içirmiş olacağız.”

Doğru noktalarda olacak ve 2012’de iki buçuk kat büyüyeceğiz

“Caffé Nero olarak 2012 yılı hedefimiz doğru noktalarda açacağımız  yeni mağazalarla iki buçuk kat büyümek. Dolayısıyla yıl sonuna kadar  mağaza sayımızı 56’ya yükseltmeyi hedefliyoruz. Ancak mağaza sayımız  ne kadar büyük olursa olsun, önceliğimiz her zaman kaliteyi korumak.  Zaten Nero’nun 500’e yakın mağazası bulunan İngiltere’de 8 yıl üst  üste ‘en beğenilen kahve markası’ seçilmesini buna borçluyuz. Caffé  Nero, İngiltere’de ‘Milano’nun batısındaki en iyi espresso’ olarak  anılıyor. Biz de Caffé Nero Türkiye olarak, bunu ‘Milano’nun  doğusundaki en iyi espresso’ yapma hedefi ve heyecanıyla çalışıyoruz.”

Mobil yaşamı konforlu hala getiriyor

Daha fazla yolcu ağırlamaya başladıkları yeni mağazalarıyla  birlikte, modern hayatın insanları daha “mobil” bir yaşam şekli  sürdürmeye yönelttiğini fark ettiklerini söyleyen Işık Keçeci Aşur,  “Bu nedenle tüm mağazalarımızda artık bu yeni mobil yaşam şeklinin  gerektirdiği konforu sunacak bakış açısıyla detaylandırıyoruz. Tıpkı bir noktadan başka bir noktaya yetişmeye çalışan yolcularımızın olduğu  gibi, hızlı ve mobil bir hayat süren tüm misafirlerimiz mükemmel lezzetlerimiz ve konforlu hizmetimizle Caffé Nero’da kendilerini  evlerinde hissedecekler. Dahası yerli ya da yabancı tüm  misafirlerimiz, konakladıkları her mağazada ülkemizin ve Nero’nun  zengin Akdenizli kimliklerini birleştirerek oluşturduğumuz eşsiz bir kültür senteziyle tanışacak.

BTA bir dünya markası

Hizmet verdikleri havalimanlarında, farklı ülkeler ve kültürlerden  günde ortalama 100 bin kişi geçtiğini vurgulayan BTA İcra Kurulu  Başkanı Sadettin Cesur, beğenisi yüksek, dünyanın her yerinde aynı  hizmet kalitesini bekleyen bir kitleye hizmet ettiklerini belirtti ve şöyle devam etti: “BTA olarak bugün 9 havalimanında 146 noktada on binlerce yolcuyu dünya lezzetleriyle buluşturuyoruz. Kendi markalarımızın yanı sıra kurumsal değerlerimizin uyuştuğu dünya markaları ile çalışmayı terci ediyoruz. Ayrıca yaptığımız  araştırmalarda yolculardan gelen talepler arasında Caffé Nero bulunuyordu. Bu nedenle Caffé Nero ile işbirliği yapmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Caffé Nero ile yenilikçilik, üst düzeyde güler yüzlü hizmet, misafirperverlik gibi değerleri paylaşıyoruz ve işbirliğimizi daha da ileriye taşımayı umuyoruz,” dedi.

Bigpara turuna katılın

Altın fiyatları, döviz fiyatları, dolar, euro, sterlin, canlı borsa, hisse senetleri, hisse fiyatları, dünya borsaları, en çok artan hisseler, en çok azalan hisseler, uzman görüşleri, banka faizleri, VOB, teknik analiz, KAP haberleri

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!