Türkiye Finans Katılım Bankası desteğiyle Capital ve Ekonomist dergilerinin düzenlediği Anadolu Markaları 2013 Yarışması başladı.
İstanbul dışındaki illerde marka bilinci yerleştirmek amacıyla düzenlenen Anadolu Markaları 2013 Yarışması, marka olma yolunda ilerleyenlerin başarı öykülerini bir araya getirip ödüllendirerek, sektörlere ilham vermeye devam ediyor.
Tanıtım toplantıları Denizli’de başlayan Anadolu Markaları 2013 Yarışması bu yıl 7. kez düzenleniyor. Son başvuru tarihi 31 Ekim olan yarışmanın tanıtım toplantıları üç ilde daha yapılacak. Toplantılarda Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, Capital ve Ekonomist Dergileri Yayın Direktörü Rauf Ateş ile Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Fatoş Karahasan, Anadolu’nun öne çıkan firmalarının yetkilileri ile bir araya gelecek.
DÖVİZ KURLARINDAKİ SON DURUM İÇİN TIKLAYIN...Capital ve Ekonomist dergileri işbirliği ile bu yıl yedinci kez düzenlenen Anadolu Markaları 2013 Yarışması, Türkiye Finans Katılım Bankası sponsorluğunda başladı. İstanbul dışındaki illerde markalaşmanın önemi konusunda bilinç yaratmayı hedefleyen yarışmanın açılış toplantısı 21 Mayıs’ta Denizli’de yapıldı. Toplantıya Denizli Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Müjdat Keçeci, Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Fatoş Karahasan, Capital ve Ekonomist Dergileri Yayın Direktörü Rauf Ateş, Burhan Karaçam Değer Kazandırma Yönetim Kurulu Başkanı Burhan Karaçam ile Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Zorlu katıldı. Toplantılar Çanakkale, Şanlıurfa ve Gaziantep’te devam edecek.
ALTIN FİYATLARINDAKİ ANLIK DURUM İÇİN TIKLAYIN...Anadolu Markaları Yarışması’na geçtiğimiz yıldan beri destek verdiklerini ve Türkiye’nin dört bir yanından markalaşma öyküsünü paylaşan şirketlerle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını aktaran Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, “Ekonomideki küreselleşme unsuru, markalaşmayı zorunlu hale getirdi. Bunun bilincinde olan birçok şirket, stratejilerinin odağına markalaşma yatırımını aldı.
Özellikle ülke ekonomimizin lokomotiflerinden olan KOBİ’ler, markalaşma yolunda profesyonelleşmeye, organizasyon yapısında önemli değişikliklere gitmeye başladı. Ulusal markalarımızın global bir güç olmak için yatırım yapması, hem ülkemiz adına gurur duymamızı, hem de geleceğe yönelik şevkimizi artırıyor. Anadolu Markaları Yarışması da, bir dünya markası haline gelmek isteyen firmalarımıza önemli bir fırsat sunuyor. Kurulduğu günden bu yana reel sektöre ve dolayısıyla ülke ekonomisine hizmet eden Türkiye Finans olarak bu stratejimizle paralel bir misyon üstlenen Anadolu Markaları Yarışması’nı desteklemekten mutluluk duyuyoruz” dedi.
Derya Gürerk, firmalara markalaşma yolunda ihtiyaç duydukları finansman desteğini sağlamak ve sayısız başarı öykülerine yenilerini eklemek için Türkiye Finans olarak yenilikçi ürünleri ve hizmetleriyle Anadolu’da faaliyet gösteren KOBİ’lere desteklerinin aralıksız devam edeceğini de sözlerine ekledi.
Büyük Şirketler ve Küçük İşletmeler iki ayrı grupta ödüllendirilecek
Anadolu Markaları 2013 Yarışması’nda, İstanbul dışındaki illerde marka olma oyunda ilerleyen ve markalaşma stratejisiyle fark yaratan kurumlar ödüllendirilecek. Yarışmada kurumsal ve ticari firmalar, “Büyük Şirketler” ve “Küçük İşletmeler” olarak iki grupta değerlendirilecek.
“Büyük Şirketler” ve “Küçük İşletmeler” grupları içerisinde sektörlere göre ayrışan farklı kategorilerde, markalaşma konusunda en başarılı performansı sergileyen ilk 3 şirket ödüllendirilecek.
Markaların başarı hikayeleriyle başvurularını yapacağı Anadolu Markaları Yarışması’na son başvuru tarihi 31 Ekim 2013. Yarışmaya başvurular anadolumarkalari.com adresinden yapılabilecek.