Oluşturulma Tarihi: Aralık 25, 2013 12:09
Aşmaz Süt Ürünleri, pazarlama ve dağıtım ağını genişletmeyi amaçladıklarını belirtiyor.
Aşmaz Süt Ürünleri Genel Müdürü Abdurrahman Çarık, pazarlama ve dağıtım ağını genişletmeyi amaçladıklarını belirtiyor.
Sektöre 20 metrekarelik bir alanda yalnızca yoğurt üretimi yaparak adım atan Aşmaz Süt Ürünleri, bugün 450 tonunu üzerinde üretim yapıyor. kobiden.com muhabiri
Gamze Erden`in haberine göre; kısa sürede ürün yelpazelerini genişlettiklerini anlatan Aşmaz Süt Ürünleri Genel Müdürü Abdurrahman Çarık, şimdi de pazarlama ve dağıtım ağını genişletmeyi amaçladıklarını belirtiyor.
Aşmaz Süt Ürünleri, insan sağlığına verdikleri önem doğrultusunda sürekli en iyi üretimi gerçekleştirmeyi hedefliyor. Faaliyetlerini anlatan Aşmaz Süt Ürünleri Genel Müdürü Abdurrahman Çarık, sektöre 1996 yılında adım attıklarını, kısa süre içerisinde de ürün yelpazelerini genişlettiklerini söyledi. 2008’de Gaziantep Ünaldı Sanayi Bölgesi’nde 800 metrekarelik kapalı alanda yöresel Antep peyniri, lor peyniri ve tereyağı üretimine başladıklarını belirten Çarık, “Ar-Ge çalışmalarımızın ardından 2009 yılında ‘Aşmaz Süt Ürünleri’ olarak marka adımızı oluşturduk. Daha sonra makine parkurumuza, çok sayıda yeni makine ekledik. Bu sürecin ardından geçen bir yılda da kapasitemizi artırarak yıllık 450 ton üzerinde üretim yapmaya başladık” dedi.
Önümüzdeki süreçte ise pazarlama ve dağıtım ağlarını genişletmeyi planladıklarının altını çizen Çarık, kendileri için en önemli unsurun kalite olduğunu vurguladı.
Sektörde yaşanan sorunlara da değinen Çarık, süt ürünlerinin talebe göre planlanması, üretim süreçlerinin kontrolü, üretici haklarının korunması ve pazarlamayı artıracak tedbirler için kentteki üreticiler ile ilgili kuruluşların birlik içerisinde hareket etmesi gerektiğinin altını çizdi. Süt ürünlerinin önemli bir kalsiyum ve protein deposu olduğunu dile getiren Abdurrahman Çarık, “Merdiven altı üretimlerin denetimi artıkça, sektördeki kalite düzeyi de artacaktır” diye konuştu.