Ustalar öğrencilerini reklam kampına aldı

Güncelleme Tarihi:

Ustalar öğrencilerini reklam kampına aldı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 28, 2004 08:06

Galatasaray Üniversitesi (GSÜ) Reklam Kampı, genç reklamcı adayları ile sektörün profesyonellerini buluşturdu. Adaylar, 3 günlük kamp süresince derslerde tekniğini öğrendikleri reklamcılığın birincil ağızlardan pratiğini dinleyecekler.

Galatasaray Üniversitesi İletişim Kulübü Reklam ve PR Çalışma Grubu tarafından düzenlenen ve Reklamcılık Vakfı tarafından desteklenen `GSÜ Reklam Kampı` önceki akşam La Maison Restaurant`ta gerçekleştirilen açılış kokteylinin ardından dün üniversitenin Ortaköy Kampusü`nde başladı. Kokteyle, Fransa`nın İstanbul Konsolosu Jean-Christophe Peaucelle ve GS Rektörü Duygun Yarsuvat`ın yanı sıra GSÜ eski Rektörü, YÖK Başkanı Erdoğan Teziç de katıldı. Üç gün sürecek olan `Reklamcılar Kampı`nın ilk gününde, Reklamcılık Vakfı Başkanı Faruk Kaptan `Görsel İletişimde Pazarlamanın Yeri` adlı bir sunum gerçekleştirdi. `Pazarlamada görsel iletişim tasarımdan güç alır. Tasarım da yaratıcılıktan` diyen Kaptan, öğrencilerden bu fikri kafalarına yerleştirmelerini istedi. Medine Turgul ve DDB Ajans`tan metin yazarı Uygar Şirin ise, reklamcılıkta iki yılda bir ajans değiştirmenin gerekliliğine değinerek, `Kendinizi yenilemek, farklı bir hava teneffüs etmek, yaratıcılığınızı geliştirmek ve yükselmek istiyorsanız ajans değiştirmek şart` dedi.

Reklam Kampı boyunca seminer ve sohbet toplantılarının yanı sıra workshoplar da düzenlenecek. Ayrıca Kristal Elma Ödülü kazanmış reklam filmlerinin de gösterileceği ve tartışılacağı kamp, öğrencilerin yanı sıra reklam meraklılarının da katılımına açık.


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!