Oluşturulma Tarihi: Şubat 10, 2006 11:311dk okuma
Uzak mesafe telefon hizmetleri sunmak üzere altyapı çalışmalarını tamamlayarak hizmet vermeye başlayan Turkcell grup şirketi Tellcom İletişim, katma değer yaratan her işin içinde olmayı hedefliyor.
Tellcom Genel Müdürü Veli Tan Kirtiş, bundan önce Bilişim Telekom olarak faaliyet gösterirken, Ocak 2006’da Tellcom ismini aldıklarını anımsatarak, “Büyük şirketlerden KOBİ’lere kadar kurumsal dünyanın nabzını tutuyor ve faaliyetlerimize kurumların verimliliğini artırma anlayışıyla yön veriyoruz. Katma değer yaratan, farklı kullanımlar yaratan her işin içinde olacağız. Hem regülasyon hem de altyapıda sıkıntı yaşayan sektöre yeni bir soluk getireceğiz” dedi. Tellcom’un, sabit hatlar ve internet üzerinden erişimle sunulacak uzak mesafe telefon hizmetlerinin ilk aşamasında Tellbox ve Tellcomvoip ürünleriyle maliyet avantajı sağladığını belirten Kirtiş, bunu yanı sıra yine kurumlara yönelik internet ve yüksek kapasiteli kiralık data hattı hizmetlerini kendi altyapıları üzerinden toplam telekomünikasyon hizmeti anlayışıyla sunmanın hedeflendiğini anlattı.
İletişim hizmetleri pazarında kurum ve bireylerin ihtiyaçlarının hızla arttığına dikkat çeken Kirtiş, öncelikli hedeflerinin kurumsal pazar olacağını söyledi. Telekom pazarındaki gelişmelere değinen Kirtiş, bugün IP tabanlı ses hizmeti verilmeye başlandığını, endüstri tarafında ise stratejik birleşmelerin olduğunu ve verimliliğin ön plana çıktığını kaydetti.