TARİŞ`in ünü Amerika`ya kadar ulaştı

Güncelleme Tarihi:

TARİŞ`in ünü Amerika`ya kadar ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 07, 2004 08:17

Cahit Çetin, `Bu yıl, dünyanın çeşitli kentlerinde franchaising sistemiyle TARİŞ`in ürünleri vitrinlerdeki yerini alacak` dedi

TARİŞ, franchaising sistemiyle dünyaya açılıyor. Amerika, Almanya, Hollanda, Fransa, İngiltere ve Birleşik Arap Emirlikleri`nden birçok firma ve işadamı, TARİŞ zeytinyağı ürünlerinin satılacağı mağazalar açmak için başvurdu.

Franchaising taleplerini değerlendirdiklerini belirten TARİŞ Zeytin ve Zeytinyağı Birliği Başkanı Cahit Çetin, `Bu yıl, dünyanın çeşitli kentlerinde franchaising sistemiyle TARİŞ`in ürünleri vitrinlerdeki yerini alacak` dedi. Çetin, Hollanda`nın Amsterdam, Utrech, Amerika`nın Chikago ve Newyork ile Californiya, Almanya`nın Köln ve Nürnberg, İngiltere`nin Londra, Fransa`nın Paris ve Birleşik Arap Emirlikleri`nin başkenti Dubai`de yalnızca TARİŞ`in ürünlerinin satılacağı mağazalar açılmasına izin vereceklerini söyledi. Özerkleşmeden önce İstanbul`da dahi tanınmayan TARİŞ`in zeytin ve zeytinyağı ürünlerini dünyaya tanıttıklarını kaydeden Cahit Çetin, `Markalaşma ve tanıtıma yönelik hamlelerimiz sürecek. Üstün damak tadı, kalitesi orijinal ambalajlarıyla ürünlerimiz hem yurtiçinde ilgi çekiyor hem de yurtdışında` diye konuştu. Amerika`nın Californiya eyaletinde tüketici profili ve tercihlerine yönelik bir üniversite aracılığıyla araştırma da yaptıklarını kaydeden Cahit Çetin, şunları söyledi: `Tüm dünyada zeytinyağına yöneliş var. Bu ABD`de böyle. Yoğun olarak kanola ve mısır özü yağı tüketilen ABD`de 2 yıl öncesine kadar zeytinyağı tüketimi kişi başına

400 gram iken bugün 1.2 kiloya çıkmıştır. Bu diğer ülkelerde de böyle. TARİŞ olarak biz de bu yönelişi iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz. Zirveye çıkmak değil, zirvede kalmak önemli. Önümüzdeki 2 yılda tüm dünya pazarlarında kurumlaşmış, markalaşmış bir ürün olarak kendi bayrağımızla yer almış olacağız.`


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!