Rixos, Konya ile şehir otelciliğinde

Güncelleme Tarihi:

Rixos, Konya ile şehir otelciliğinde
Oluşturulma Tarihi: Mart 01, 2006 11:08

Şehir otelciliğine ilk adımı Konya’da 40 milyon dolara Hilton’u satın alarak atan Rixos Grup, İç Anadolu’nun en büyük outlet ve eğlence merkezini de Konya’ya yaptı. Truva Outlet ve Eğlence Merkezi ile Konya’da yaklaşık 42 milyon dolarlık yatırıma imza atan Rixos’un şimdiki hedefinde ise başta İstanbul olmak üzere kültür, kongre ve sağlık turizminin merkezi olacak iller var. Rixos Grup’un yatırımlarıyla birlikte hem yerli hem de yabancı turistler için Konya’nın cazibesinin arttığını belirten Rixos Hotels Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Artukarslan şunları söyledi: Hilton’u satın aldıktan sonra yaptığımız yatırımlara ek olarak pazarlama ve tanıtım stratejimizle doluluk oranlarında yüzde 80’lere ulaştık. Otelimiz, Japon turist kaynıyor. Daha önce bu insanları bu şehirde göremezken, tur programları içerisine dahil etmemiz Konya’yı yabancılar için cazibe merkezi haline getirdi. Her türlü konforu bulabileceği bir otelin olduğunu bilmek, Konya’ya olan yabancı turist ilgisini bir anda artırdı. Türkiye’nin turizm sektöründe günlük hareket ettiğini belirten İbrahim Artukarslan, Türkiye’yi ilgilendiren her gündem konusunda bizden indirim istiyorlar. Biz de panikle 300 dolarlık oteli 100 dolara satıyoruz. Bu kendi bacağımıza kurşun sıkmaktan başka birşey değil dedi. İLK OUTLET MERKEZİ: Konya’da 40 milyon dolarlık yatırımla şehir otelciliğine adım atan Rixos’un Konya’daki ikinci dev yatırımı, 90 markanın outlet mağazasının ve çocuk eğlence merkezinin bulunduğu Truva Outlet ve Eğlence Merkezi’nin açılışı da pazar günü yapıldı. Açılışta, Türkiye’nin turizmde artık kalıcı ve gelir artırıcı politikalara ihtiyacı olduğunu söyleyen İbrahim Artukarslan, turizm konusunda Türkiye’nin 2020 yılına kadar izleyeceği vizyonu, atacağı adımları şimdiden ortaya koyması gerektiğini belirtti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!