P&G`nin kaliteli alışveriş noktası

Güncelleme Tarihi:

P&G`nin kaliteli alışveriş noktası
Oluşturulma Tarihi: Mart 19, 2003 10:131dk okuma

Temizlik, hijyen ve kişisel bakımda lider markalara sahip Procter& Gamble (P&G), yeni projesi `Kaliteli Alışveriş Noktası` ile mahalle bakkallarını profesyonel perakendecilikle tanıştırıyor. Ekim 2002`de start alan bu uygulamayı benimseyen bakkalların satışlarında yüzde 30 artış yaşandı.

`Kaliteli Alışveriş Nokta`larında P&G`nin Ariel, Alo, Mintax, Ace, Blendax, Rejoice, Prima ve İpana gibi ürünleri hiçbir ücret talep edilmeden kurulan özel fiyat etiketli standlarda sergileniyor. P&G Satış Müdürü Kaan Baral, bugüne kadar 20 bin bakkala yayılan projenin amacının, tüketicilerin en yakın mesafede, kaliteli ve çeşitli ürünleri en uygun fiyata ve sahte korkusu olmaksızın bulabilecekleri bir satış noktası yaratmak olduğunu belirtti.

Fiyatlar avantajlı

Projeye katılan Barış Market`in sahibi Mücahit Aktaş, ilk etapta ana markalardan oluşan ürün paketini daha sonraki aylarda da 1- 2 ürünü indirimli fiyattan satın aldığını söyleyerek, `Satışlarımızda ciddi bir artış oldu. Tüketicilerimiz standın görüntüsünden çok memnun` dedi. Kaan Baral, P&G bölge distribütörü ile `Kaliteli Alışveriş Noktası` anlaşması imzalayan ve P&G markalarını sürekli bulundurmayı kabul eden her perakendeci ile el sıkışmaya hazır olduklarını kaydetti.


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!