Omo, Türkiye`den memnun

Güncelleme Tarihi:

Omo, Türkiye`den memnun
Oluşturulma Tarihi: Mart 04, 2004 08:15

Kirlenme özgürlüğünün çocuklar için hayatı tanımaları, kendilerine güven duygularını geliştirmeleri açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Omo, `Kirlenmek güzeldir` kampanyası başlattı.
Omo`nun üreticisi Unilever Türkiye Ev Temizlik ve Kişisel Bakım Kategori Direktörü Mehmet Altınok, kişisel temizlik ve ev temizliği pazarının Türkiye`de yaklaşık 2 milyar dolar civarında olduğunu belirterek, bu pazarın geçen sene tonaj bazında büyüdüğünü söyledi.
Altınok, 2003`te değer bazında birçok pazarımız geriledi. Çünkü birçok pazarda fiyat ayarlamaları yapıldı. Fiyat artışları çok limitli oldu. Buna karşılık tonajlar büyüdü diye konuştu. Mehmet Altınok, Tonajlarımız yüzde 50 arttı ve birçok tüketiciye ulaştık. Bu bakımdan 2003 senesini çok başarılı bir yıl olarak görüyoruz. Bundan sonra o fiyat seviyelerini koruyarak doğru promosyon ve doğru reklam politikalarıyla bunu devam ettirmeyi amaçlıyoruz diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!