Kaliteye `Boyner` adı

Güncelleme Tarihi:

Kaliteye `Boyner` adı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 23, 2004 09:26

Çarşı`nın adı `Boyner` oluyor. Yeni isim, çalışanların `Perakendede kalite, güven ve müşteri mutluluğunu temsil eden isim nedir` sorusunu `Boyner` diye yanıtlamaları üzerine seçildi

Çarşı Mağazaları eylülden itibaren `Boyner` adını alıyor. Çarşı Büyük Mağazacılık şirketinin ismi de, Boyner Büyük Mağazacılık olarak değiştirildi. Yeni isim, çalışanlar tarafından belirlendi. Aralık 2003`ten beri yönetim kadrosu, ürün ve mağazaları yeniden yapılandırılan Çarşı için yeni imajıyla özdeşleşecek bir isim arayan Boyner Yönetimi`ne çalışanlarından destek geldi. Kurum içinde düzenlenen bir ankette Çarşı Anahtar kullanıcıları ve mağaza çalışanlarının `perakendede kalite, güven ve müşteri mutluluğunu temsil eden isim nedir?` sorusuna `Boyner` olarak cevap vermesi, firmanın ismini değiştirdi. Çarşı Mağazaları`nın yurdışında da kolayca benimsenmesini isteyen yönetim böylece değişimi `topyekün` ifade etmek için artık Boyner Mağazacılık olarak faaliyetlerine devam etme kararı aldı. İsim değişikliğini İMKB`ye bildiren yönetim, Boyner adıyla ilgili kurumsal kimlik çalışmalarının ve yasal düzenlemeleri Eylül 2004`te tamamlamayı hedefliyor.

TOPYEKÜN DEĞİŞİM

Türkiye`nin 14 ilinde 20 mağazası ve 10 outletiyle faaliyet gösteren Çarşı Mağazaları`ndaki yeniden yapılanma süreci Boyner Holding Yönetim Kurulu Murahhas Azası Cem Boyner ve Çarşı Büyük Mağazacılık A.Ş. Genel Müdürü Aslı Karadeniz`in liderliğinde yürütülüyor. Aralık ayından beri şirketin ödenmiş sermayesi yüzde 50 oranında arttı, yönetim kadrosu yeniden yapılandı. Ürün ve mağazalar yeniden tasarlanırken, çalışanlar da servis ve müşteri memnuniyeti hakkında eğitim seminerleri aldı. Çarşı`nın yeni imajını desteklemek amacıyla kurum ayrıca yılda 5 kez yayınlanacak Çarşı Mecmua adlı yeni dergi projesini de hayata geçirdi.


Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!