Oluşturulma Tarihi: Mart 18, 2002 15:03
Fiat`ın Uluslararası İş Geliştirme Bölümü Başkanlığı`na getirilen Jan Nahum, yönetim kurulu üyeliğini sürdürdüğü Tofaş için Yeni vizyonumuzda, Tofaş artık bir marka değil, bir kurum dedi.
Nahum, Tofaş`ın yeni vizyonu ve hedefleri hakkında KoçÜniversitesi`nde düzenlediği basın toplantısında, küreselleşme ile birlikte dünya otomotiv sektöründeki trendlerde hızlı bir değişim yaşandığına işaret ederek, Tofaş`ın da bu değişimi yakalamak için uğraştığını söyledi.
Tofaş`ın üretim kapasitesi, istihdam hacmi, ihracatı ve ar-ge faaliyetleri ile Türk otomotiv sanayinde önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Nahum, yıllardır süren çalışmalar sonucunda Tofaş`ın istikrarlı, güvenilir ve ekonomiye katma değer yaratan bir kurum olmasını sağladıklarını anlattı. Ancak, bugüne kadar Tofaş`ın kamuoyunda ve basında doğru konumlanmadığını, Fiat ile beraber bir otomobil markası olarak kullanıldığını belirten Nahum, bundan sonra Tofaş isminin algılanışını, bir marka isminden bir kurum ismine dönüştürmeyi hedeflediklerini söyledi. Jan Nahum, Yeni vizyonumuzda, Tofaş artık bir marka değil, bir kurum. Tofaş, Fiat`ın otomobillerini üreten, Fiat`ın otomobillerini ihraç ve ithal eden, Fiat`ın birtakım hizmetlerini sunan, katma değer yaratan, istihdam yaratan, vergi ödeyen bir kurum diye konuştu.
Ürettikleri yüksek teknoloji ürünü araçlar ile müşterilerinin yaşam kalitelerini artırmayı istediklerini söyleyen Nahum, Tofaş`ın yeni vizyonunun, Fiat`ta renkli, dinamik, yenilikçi, iyimser kimlik olarak ve Alfa Romeo`da ise güç, spor, farklılıkolarak yansıyacağını anlattı.
Yeni vizyonun, iletişim faaliyetlerine de yansıyacağını ifade edenNahum, reklam faaliyetlerinden kartvizitlerine kadar Tofaş`ın artık bir marka olarak değil, Fiat ve Alfa markalarını bünyesinde bulunduranbir kurum olarak görüleceğini, bayilerinin yerel faaliyetlerinde markanın ön plana çıkacağını anlattı. Showroomlarının da, marka kimliklerini yansıtacak şekilde dekore edildiğini açıklayan Nahum, şöyle dedi: Yeni Türkiye, coşkulu, eğlenceli, geleceğe ümitle bakan, genç nüfusa sahip bir Türkiye. Tofaş, yeni Türkiye`ye coşkulu bir şekilde bakacak. Bundan sonra, Tofaş`a daha çok canlılık ve dinamizm katacağız, daha coşkulu olacağız.