Oluşturulma Tarihi: Ağustos 08, 2002 09:461dk okuma
Garanti Ödeme Sistemleri A.Ş. Genel Müdürü Mehmet Sezgin, Bonus MasterCard`daki çip sayesinde, üye işyerlerinin müşterinin mağazaya geliş sıklığı, harcama tutarı, hangi ürünleri aldığı, harcama zamanı ve günü gibi verileri tespit ederek, etkili pazarlama stratejilerini hayata geçirebileceklerini bildirdi.
Bonus MasterCard faaliyetlerinin tanıtılması amacıyla düzenlenen toplantıda konuşan Sezgin, perakende sektöründe hedef müşterinin belirlenmesinin, doğru satış ve pazarlama stratejilerinin izlenmesindeki önemine dikkat çekti. Sezgin, 2000 yılında çıkarılan Bonus MasterCard`ın ödül ve sadakat uygulayan çok markalı kredi kartlarının öncüsü olduğunu belirterek, ‘‘Bu süre içinde, ‘Alsak alsak bedavaya ne alsak` solganı ile müşteriler, taksitli, peşin, bedelli veya bedava tüm harcamalardan kazandıkları bonus puanlarını yaklaşık 7 trilyon liralık bedava alışveriş için kullandı’’ dedi.