Oluşturulma Tarihi: Nisan 05, 2005 10:57
Türkiye`nin önde gelen sanayi topluluklarından Eczacıbaşı Holding, yeni logosuyla görsel kimliğini tazeledi. En son 1993 yılında logosunu değiştiren topluluk üçüncü logosuyla grubun yenilikçiliği ve dinamizmini yansıtmayı hedefliyor. Turuncu ve sıcak gri renklerinin ön planan çıktığı yeni logo, dünyanın önde gelen şirketlerine uluslararası marka stratejisi danışmanlığı veren Landor firması tarafından hazırlandı.
Eczacıbaşı Topluluğu`nu Türkiye`de olduğu kadar dünyada da daha iyi tanıtacak bir logo ihtiyacı yaşadıklarını anlatan Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, `Yeni logomuzun kurumsal değerlerimizi korurken bizi geleceğe bir adım daha yaklaştıracağına, dünya pazarlarında daha ileri başarılara ulaşmamıza katkıda bulunacağına inanıyoruz` dedi. 1993 yılından bu yana kullanılan üç çizgili ikinci logonun, Eczacıbaşı Topluluğu`nun toplumda ve iş dünyasında sahip olduğu itibarı simgelemek bakımından başarılı olduğunu da ifade eden Bülent Eczacıbaşı, şöyle devam etti: `Ancak aradan geçen 10 yılı aşkın sürede, topluluğumuz hızla gelişti ve dünyaya açıldı.
Birçok markamız ile Türkiye`de ve dünya pazarlarında rekabete giriştik. Bu yeni durum, topluluğumuzun kurumsal değerlerini, yüksek kalite bilincini, öncü ve yenilikçi çalışma anlayışını, global ortaklıklar, işbirlikleri ve dünya pazarları konusundaki geniş birikimini, dinamik ve dünyaya dönük yüzünü ortaya koyacak, bizi Türkiye`de olduğu kadar dünya pazarlarında da daha iyi tanıtacak bir logo ihtiyacını ortaya çıkardı.`