Oluşturulma Tarihi: Mayıs 16, 2006 09:55
COCA-COLA şirketinin küresel bazda yürüteceği ve lansmanı bir ay önce New York`ta yapılan `Coca-Cola Tadında Hayat`` kampanyasının ikinci durağı Türkiye oldu. Coca-Cola Başkan Yardımcısı Marc Mathieu ve Yaratıcı Bölüm Başkanı Esther Lee`nin de katıldığı kampanyanın tanıtım toplantısı İstanbul`da yapıldı. Türkiye`nin, Çin ve Rusya ile birlikte Coca- Cola`nın en hızlı büyüdüğü piyasalardan biri olduğunu belirten Marc Mathieu ikinci ülke olarak Türkiye`nin seçilmesinde pazarlama faaliyetlerinin başarısı ve hızlı büyümenin etkili olduğunu söyledi. Kampanyanın, Coca-Cola markasının büyüme stratejileri içinde çok önemli bir rol oynadığını ifade eden Mathieu `Türkiye, büyümemize çok ciddi katkıda bulunuyor ve son derece önemli başarılara imza atmıştır`` dedi. Coca-Cola Yaratıcı Bölüm Başkanı Esther Lee de bütün dünyada bir mutluluk arayışı olduğunu belirterek, kampanyanın ilk ayağı olan `Mutluluk Fabrikası`` reklam filminin başı ve sonunun tamamen Türkiye için oluşturulduğunu söyledi.
`Coca-Cola Tadında Hayat``ın, 2002`den bu yana düzenledikleri global bir kampanya olduğunu belirten Lee, kampanyanın tanıtımının Dünya Kupası`nın ardından diğer ülkelerde de yapılacağını bildirdi.
MUTLULUK FABRİKASI
Kampanyanın Türkiye ayağında Galata Kulesi, Rumeli Hisarı, Kız Kulesi`nin görüntüleri kullanıldı. Kampanyanın jingle`ını Ömer Ahunbay besteledi, Işın Karaca seslendirdi. Kampanyada internet ve açıkhava reklamlarına ağırlık verilecek.