Buzbağ`a `Kıpkırmızı` ödül

Güncelleme Tarihi:

Buzbağ`a `Kıpkırmızı` ödül
Oluşturulma Tarihi: Şubat 02, 2006 12:00

Hürriyet Gazetesi`nce düzenlenen Türkiye`-nin basın reklamlarına dönük ilk yarışması `Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri` sahiplerini buldu. Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Kırmızı`ya 90 ajans 923 çalışmayla katıldı. Büyük ödül `Kıpkırmızı`yı ise Rafineri reklam ajansının Mey İçki`nin Buzbağ şarabı için hazırladığı reklam kazandı. Bu yıl 29 kategoride düzenlenen yarışmanın ödül töreni Maslak Venue`de gerçekleştirildi. Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, hem basın hem reklamcılıkta yaratıcılığın ileri düzeyde olmadığını söyledi. Sadece yaratıcı fikir değil, icra da önemli diyen Sabancı, kurumlarda yaratıcı fikirlere mutlaka ses verilmesi gerektiğini belirtti. Sabancı, şunları söyledi: Kırmızı Türkiye`de reklam, yaratıcıların kendilerini sınaması için önemli bir arena. Kırmızı`yı yarışma olmanın ötesine taşıdık. Kırmızı Kitap, Kırmızı Dergi var. Kırmızı sergileri düzenleniyor. Yaratıcılıkta Kırmızı serpilerek büyüyecek. `Orada olma` kavramını en iyi basın ilanlarının anlattığını dile getiren Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, basın ilanının ürünü satmanın yanında, o toplumun sosyolojik ve psikolojik özellikleriyle ilgili en önemli vurguları verdiğini kaydetti. Reklam pazarı büyüdü Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Kırmızı`nın düzenlendiği ilk yıl 640 çalışmanın yarışmaya katıldığını hatırlatarak, şöyle konuştu: Yarışmaya katılan çalışma sayısındaki artış basına ve Kırmızı`ya inancın göstergesi. 2005`te toplam reklam pazarında yüzde 27 artış ile en çok yükseliş basında. Bu bir U dönüşü. Bunun daha da büyüyeceğine inanıyoruz. Enflasyonist ortamdaki taktiksel reklamlar yerini stratejik reklamlara bıraktı. Gazete okuru derinleşmeye yatkındır. Medya planlamalarında salt rakamlarla yetinmek yerine bunları dikkate almalıyız. İşte yılın en iyileri En iyi sayfa kullanımı: Mindshare Türkiye-Nike Türkiye En iyi proje uygulaması: Yorum Publicis-Renault-Mais En iyi gazete reklam kampanyası: Alice BBDO-Mercedes-Benz Türk En iyi dergi reklam kampanyası: Tayfa-Mudo Concept En iyi bölgesel reklam: Öncül Sefa İletişim Hizmetleri-Güzelyalı Dürüm En iyi banka ve bankacılık hizmeti reklamı: RPM Radar-Yapı Kredi Bankası En iyi sigorta ve diğer finans hizmetleri reklamı: Tayfa-Garanti Leasing En iyi gıda reklamı: Alice BBDO-Fritolay En iyi içecek reklamı: Rafineri-Mey İçki/Buzbağ Şarap En iyi perakende reklamı: Tayfa-Mudo Garage En iyi mobilya ve dekorasyon reklamı: TBWA/İstanbul-Luna Designe Center En iyi konut ve emlak reklamı: Ogilvy&Mather-Dündar İnşaat/Incity En iyi otomobil reklamı: TBWA/ İstanbul-Borusan Otomotiv/BMW M6 En iyi diğer otomotiv, yan sanayi ve aksesuvar reklamı: TBWA/ İstanbul Borusan Otomotiv/BMW Motosiklet En iyi kozmetik, kişisel bakım ve güzellik ürünü reklamı: Alice BBDO-Henkel/Persil En iyi dayanıklı tüketim ürünü reklamı:Young&Rubicam-Arçelik/Bulaşık Makinesi En en iyi moda, tekstil&kişisel aksesuar ürünü reklamı: Rafineri-BBA Beymen/T-Box En iyi insan kaynakları reklamı: 3. Kuşak-İnsan Kaynakları En iyi turizm reklamı: Young&Rubicam Reklamevi-Tab Gıda/Balık Burger En iyi kültür, sanat & eğlence reklamı: Medina Turgul DDB-İzel Rozental En iyi sosyal içerikli reklam: Ajans Ultra-Umut Çocukları En iyi insert uygulaması: Markom Leo Burnett-Coca-Cola/ Domates Kokteyli En iyi eğitim reklamı: Fayda-TUAD En iyiler: TBWA/Network-Eczacıbaşı Beiersdorf/Şeffaf Yarabandı Hürriyet Özel Ödülü/Basında en iyi reklam fotoğrafı: Y&R Reklamevi/Fethi İzan-Tab Gıda Jüri Özel Ödülü: Young&Rubicam Reklamevi-KALDER Kırmızı Kalem Ödülü: Saygın Saral-Emir Yüksel
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!