Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2004 08:00
Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Güngen, bu projeyle bireysel bankacılıkta yerlerini daha sağlamlaştıracaklarını belirtirken `Bizimle çok çalışan, çok kazanacak` dedi
Yapı Kredi, dünyadaki örneklerinin daha ilerisinde yepyeni bir bireysel bankacılık uygulaması başlattı. `Benim Param` adı verilen yeni sisteme göre, Yapı Kredi müşterileri, bankalarından aldıkları bankacılık hizmetleri arttıkça hem kazançlarını artıracak hem de aldıkları hizmetlerde öncelik kazanacaklar.
Katılımın ücretsiz olduğu `Benim Param` uygulamasını İstanbul`da düzenlenen bir basın toplantısıyla tanıtan Yapı Kredi Bankası Genel Müdür Yardımcısı Tülay Güngen, Yapı Kredi müşterilerinin kullandıkları krediden, ödedikleri faturaya kadar yaptıkları bankacılık hizmetlerinden çeşitli avantaj ve indirim kazanacaklarını söyledi.
HEPSİ BİR ARADA
Hedeflerinin daha fazla sayıda bireysel müşteriyi Yapı Kredi`ye çekmek olduğunu belirten Güngen, `Müşterilerimiz, yaptıkları işlemlerin hacmine bağlı olarak her ay hesaplanacak sayılarına göre, ekstra worldpuan kazanacaklar. Yapı Kredi şubeleri ve Teletel`de önceliğe sahip olacaklar. Medline acil sağlık hizmeti gibi avantajlar ile bankacılık ücretlerinde indirim olanağı eldecekler` dedi.
YILLIK AVANTAJ
Güngen, sistemde müşterilerinin yaptıkları işlem hacmine göre sayı kazandıklarına işaret ederek, yaptıkları hesaplamaya göre, 0-29 arasındaki sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının 142 milyon lira, 30-59 arasındaki sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının 347 milyon lira, 60 ve üzeri sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının ise 686 milyon lira olacağını söyledi.