Oluşturulma Tarihi: Kasım 13, 2002 10:08
Banvit yeni marka kimliği ve logosu ile üçüncü olduğu tavuk pazarında, kademe atlayarak ikinciliğe yükseldi ve market satışlarını dörde katladı. Bu markanın yaratıcıları ünlü İngiliz tasarım şirketi Conran Design Group`un Kreatif Direktörü David Chaloner ve İş Geliştirme Müdürü Peers de Trence dün Bonus Akademi`nin konuğu oldular. Düzenlenen konferansta konuşan David Chaloner, başarı kazanan şirketlere örnek olarak Banvit`i gösterdi. Marka kimliği olarak Banvit için `taze, modern ve sağlıklı` bir imaj çizdiklerini açıklayan Chaloner, markayı paketlemeden iletişime kadar her alanda vurguladıklarını söyledi. Banvit`in karmaşık bir ürün yelpazesi olduğunu kaydeden Chaloren, kutularda da değişikliklere gidildiğini açıkladı.