Avea, yeni çağrı merkezini Erzincan`da kurdu

Güncelleme Tarihi:

Avea, yeni çağrı merkezini Erzincan`da kurdu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 28, 2007 10:50

Erzincan`da 2 milyon YTL`lik yatırımla çağrı merkezi açan Avea, yüzde 20 tasarruf sağlamayı planlıyor. Ulaşım ve işletme maliyetlerinin artışı nedeniyle çağrı merkezi yatırımlarını doğuya kaydıran Avea, İstanbul ve Ankara`da kurduğu merkezlerden sonra çağrı merkezi yatırımı için Erzincan`ı seçti.
Bilinmeyen numaralarla hizmete başlayacak olan çağrı merkezi daha sonra kontörlü hat müşteri hizmetleri çağrılarını da destekleyecek.
Doğu illerinden gelecek çağrılara cevap verecek olan çağrı merkezi, İstanbul ve Ankara`daki çağrı merkezlerinin yoğun olduğu dönemlerde de ek çağrı hizmeti verebilecek. Bir personel günde yaklaşık 200 çağrı yanıtlayabilecek.
Böylece Avea aynı anda üç çağrı merkezinden 690 çağrıyı cevaplayabilme kapasitesine ulaşacak.

Kariyer imkânı

Avea CEO`su Cüneyt Türktan, İstanbul`da git-gel personelin 3 saati yolda geçiyor. Bu hem çalışanın verimini düşüyor hem de ulaşım maliyetini artıyor. Bu nedenle altyapısı iyi olan Erzincan`ı yatırım için seçtik diye konuştu.
Türktan`ın verdiği bilgiye göre, çağrı merkezinde çalışmak için başvuran 960 kişiden 60`ı işe alındı.
Buradaki operasyonun başarısına göre personel sayısı artırılacak. Çağrı merkezlerinin yöneticilik için ilk kariyer basamağı olduğunu belirten Türktan şöyle devam etti:
Ben Coca-Cola`da sahada işi öğrenmek için kamyonla gezerdim. Çağrı merkezleri de müşteriyi tanımak için en doğru adres. Burada başarılı olanlardan yönetici kadromuzu oluşturacağız.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!