Algida, Magnum markasıyla çikolata sektörüne girdi

Güncelleme Tarihi:

Algida, Magnum markasıyla çikolata sektörüne girdi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 02, 2007 15:372dk okuma

Haberin Devamı

Algida, Magnum Çikolata ile çikolata sektörüne girdi.

AA

Magnum Infinity, Magnum Essence ve Magnum Praline`den oluşan seriyle toplam 6 farklı çeşit Magnum Çikolata, bu aydan itibaren tüm Türkiye`de satışa sunulacak.

Algida`nın çikolata sektörüne girişi, Algida Genel Müdürü Ahmet Coşar, Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer ve Magnum Marka Müdürü Leyal Eskin Yılmaz`ın ev sahipliği yaptığı bir toplantıyla kamuoyuna duyuruldu.

Coşar, çikolata pazarını değerlendirirken, Avrupa`da ortalama yıllık kişi başı çikolata tüketiminin 6 kilogram, İtalya`da 4 kilogram, Almanya`da 8 kilogram, İngiltere`de 10 kilogram iken Türkiye`de bu rakamın 1,5 kilogram civarında olduğunu anlattı.

Türkiye`deki toplam çikolata pazarının 100 bin ton büyüklükte olduğunu ifade eden Coşar, pazarı büyütmek için çalıştıklarını söyledi.

Ahmet Coşar, Magnum Çikolata ile Magnum`a yakışan bir başarı edeceklerini belirterek, yeni bir kategoriye adım atmalarını, “Tüketicilerimiz tarafından çok beğenilen Magnum`un çikolatasını geçtiğimiz yıl İstanbul, İzmir ve Ankara`da satışa sunmuştuk. Ürünün gördüğü yoğun talep bizleri, hem ürün portföyünü hem de satış ağını genişletmeye teşvik etti. Çikolata tutkunları Magnum Çikolata`yı artık tüm Türkiye`de bulabilecekler” diyerek değerlendirdi.

Coşar, gazetecilerin sorularını yanıtlarken de yeni ürünlerin çikolatanın “saflığı” ve içeriği nedeniyle Temmuz ve Ağustos aylarında satılmayacağını, Eylül ve Haziran ayları arasında satışa sunulacağını aktardı.

Coşar, Magnum Çikolata`nın Türkiye`de üretiminin ise 2008 yılı sonunda yapılmasının öngörüldüğünü ifade etti.

Algida Pazarlama Direktörü Şükrü Dinçer de ürünün, her ısırıkta “kimseyle paylaşılamayacak kadar eşsiz bir lezzet deneyimi” sunduğu ifade ederek, Magnum Çikolata ile tüketicilerine “Asla daha azıyla yetinme” çağrısında bulunduklarını söyledi.

Dinçer, tüm dünyada ipeksi kıvamıyla tanınan ürününün damaklarda bağımlılık yarattığına yurt dışındaki deneyimlerle şahit olduklarını dile getirdi.

Verilen bilgiye göre, yeni ürün İtalya, İspanya, Portekiz ve Avusturya`dan sonra Türkiye`de tüketici ile buluştu. İtalya`da üretilen ürünün dünyanın en seçkin yetişkin çikolatası olarak bilindiği ve keyif evreninin vazgeçilmez bir parçası olduğu kaydedildi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!