Güncelleme Tarihi:

Chardon, gelecekteki yeni bir model için yapılacak klinik testlere ilk kez Türkiye’nin de davet edileceğini söyledi. Otomotivde “klinik test”, bir aracın tasarımından iç mekân kullanımına, teknolojik arayüzünden donanım tercihine kadar pek çok detayın tüketici geri bildirimleriyle şekillendirildiği kritik bir süreç. Citroen bugüne kadar bu çalışmaları yalnızca Fransa, İtalya ve İspanya gibi ana Avrupa pazarlarında yürütüyordu.
‘ARTIK SADECE SATMIYORUZ’
Xavier Chardon, Türkiye’nin genç müşteri profili, hızla büyüyen pazar yapısı ve Citroen’in dünyadaki ikinci büyük pazarı konumuna yükselmiş olmasının bu kararda belirleyici olduğunu vurguladı. Citroen Türkiye Marka Direktörü Bora Duran da bu adımın, Türkiye’nin global organizasyon içinde geldiği noktayı gösterdiği belirterek, “Artık yalnızca satışta değil, ürün geliştirmede de masadayız” dedi. Türkiye, kasım ayında İtalya’yı geride bırakarak Citroen’in dünyadaki ikinci büyük pazarı konumuna yükseldi.
2.2 MİLYON TL’DEN BAŞLIYOR
CITROEN ikinci nesil C5 Aircross modelini Türkiye’de hibrit ve yüzde 100 elektrikli güç aktarma seçenekleri ile lansmana özel 2 milyon 200 bin TL’den başlayan fiyatlarla satışa sundu. Marka Direktörü Bora Duran, “2025 yılı sonunda gerek toplam satış gerekse pazar payı bakımından Citroen markasının Türkiye’deki tarihi rekoruna imza atmaya hazırlanıyoruz. Bu seneyi tüm binek modellerimizi yenilemiş olarak tamamlayacağız. Bu yeni model serisinin sonuncusunu da aralık ayı itibarıyla pazara sunduğumuz yeni C5 Aircross modelimiz oluşturuyor” dedi.