Güncelleme Tarihi:
Bakır toptan altyapı hizmeti olan yerlerde yeni müşteri alımı yapmayacağını açıklayan şirket, yaptığı yazılı açıklamasında “Bunun temel nedeni, toptan kiralama yoluyla hizmet verilen mevcut bakır altyapıdan kaynaklı müşteri şikâyetleri. Halihazırda bakır altyapı üzerinden hizmet alan Vodafone Ev İnterneti müşterileri bu karardan etkilenmeyecek” ifadelerine yer verdi.
NEDENİ, MÜŞTERİ ŞİKÂYETİNİN ARTMASI
Bakır altyapının eski bir teknoloji olduğuna dikkat çeken Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “1 Nisan’dan itibaren ev internetinde DSL, başka bir deyişle bakır altyapı tabanlı internet hizmeti satışını durduruyoruz” dedi.
“Bundan sonra yeni müşterilerimize sadece fiber internet hizmeti vereceğiz” diyen Aksoy, “Bunun birinci nedeni, bize ait olmayan bakır altyapıdan kaynaklı müşteri şikâyetleri. Müşteri bu üründen memnun değil; çünkü altyapıda sürekli kesinti yaşanıyor” diye konuştu. Bir diğer nedenin de yaşanan arızalar olduğunu kaydeden Aksoy, şöyle devam etti:
“Bakır altyapıda müşterilerimizin yaşadığı arıza oranı fibere göre 2 kat fazla. Müşterilerimizin yaklaşık yüzde 5’i her ay bir arıza kaydı oluşturuyor. Fiber altyapı daha hızlı ve bu altyapıyla hizmet verdiğimiz müşterilerin iptal oranı daha düşük.”