Türkiye Finans’ta yeni bir dönem

22.05.2018 - 16:14 | Son Güncelleme :
Türkiye Finans’ta yeni bir dönem | Ekonomi Haberleri

Türkiye Finans, “Hayata Katılım Bankası” stratejisini hayata geçirerek kurumsal kimliğini yeniledi.

Türkiye Finans Genel Müdürü Wael Raies, 2017 yılından bu yana Türkiye Finans’ın yeni stratejik temellerini rasyonel ve sürdürülebilir bir yaklaşımla inşa ettiklerini dile getirdi. Wael Raies, “Türkiye Finans’ta herkesin bankası olma hedefiyle, en iyi ve modern hizmeti sunmak, geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle, teknolojinin hayatları kolaylaştırması için çalışıyoruz. Türkiye Finans’taki çalışma arkadaşlarımla hayata dair her konuda, müşterilerimizin ve toplumun yanında olmak için, “hayata katılım bankası” olmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yepyeni bir döneme yeni kurumsal kimlik değişimimiz ve yeni sloganımız ‘’Hayata Katılım Bankası” ile adım atıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Banka olarak hedeflerinin başında, müşteri odaklı hizmet modeliyle en iyi müşteri deneyimine ulaşmak ve müşterilere beklentilerini aşan ürünler sunmanın geldiğini belirten Raies, “Hayata katılım stratejisi, çalışanlarımızın topluma ve Türkiye'ye katılımını da arttıracaktır. Yenilediğimiz kurumsal kimliğimiz ve stratejik yaklaşımımızın güncel rekabet koşullarında bankamızı daha da ileriye taşıyarak sadece Türkiye Finans’a değil, katılım bankacılığı dünyasına da büyük bir katma değer sağlayacağına inanıyorum’’ diye konuştu.

TÜRKİYE FİNANS LOGOSUNDAN ŞUBELERİNE HAYATA YENİDEN KATILIYOR

Türkiye Finans, “Hayat Katılım Bankası” stratejisini ve yenilenen kurumsal kimliğini logo değişimi ile başlattı. Rengi ve yazı karakteri değişen banka logosu mint yeşili tonlarında çok daha modern bir tasarımla hayat buldu. Değişimin şubelerle devam ettiği yeni kurumsal kimlik çalışmasında, şubelerin ön cephesi ve ATM’ler, modern ve özgün çizgilerle yeni stratejiyi destekleyecek şekilde yeniden tasarlandı. Yanı sıra Türkiye Finans’a ait tüm banka kartlarının da görünümleri de yenilendi.

Haberin Devamı

Türkiye Finans’ın web sitesi, internet bankacılığı ve mobil şubesi de değişimin bir parçası olarak yepyeni bir görünüme kavuştu.  Web sitesinin tüm ara yüzleri, yeni ve modern kimliğe uygun olarak, kullanım kolaylığı ön plana çıkarılarak tüm cihazlara uyumlu bir şekilde müşterilerin beğenisine sunuldu. Engelli bireylerin Türkiye Finans’ın dijital bankacılık hizmetlerine erişimini kolaylaştıracak teknolojik özellikler de bu dönüşüm sırasında yeni özelliklerle hayata geçirildi


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
10.277 Değişim: 0,67% Hacim : 118.334 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 10.177 03.05.2024 Yüksek 10.287
Açılış: 10.237
32,3374 Değişim: -0,07%
Düşük 32,2330 03.05.2024 Yüksek 32,4654
Açılış: 32,3591
34,8108 Değişim: 0,06%
Düşük 34,6979 03.05.2024 Yüksek 35,0006
Açılış: 34,7913
2.393,27 Değişim: -0,15%
Düşük 2.368,37 03.05.2024 Yüksek 2.413,16
Açılış: 2.396,82
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.