Güncelleme Tarihi:
60 inç’in üzerindeki ekran pazarının giderek büyüdüğünü söyleyen Samsung Electronics Türkiye Kıdemli Başkan Yardımcısı Mert Gürsoy, tüketici trendlerinin daha büyük ekranlara, daha iyi görüntü kalitesine ve bir üst modellere doğru eğilim gösterdiğinin altını çizdi.
Samsung, önceki gün İstanbul’da gerçekleşen basın toplantısında Vision AI stratejisini anlatırken yapay zekâ destekli 2025 model TV serisini tanıttı. Toplantıda açıklamalarda bulunan Mert Gürsoy, Samsung’un TV kategorisinde 19 yıldır küresel pazarda, 9 yıldır da Türkiye’de lider durumda olduğunu belirtti.
Gürsoy, “Öncelikli stratejimiz gelişmiş yeni OLED serilerimizle Türkiye’de de premium segmentindeki liderliğimizi pekiştirerek payımızı daha da büyütmek olacak. OLED televizyonlarımızla sunduğumuz derin kontrast, canlı renkler ve yapay zekâ destekli görüntü kalitesi, kullanıcılardan büyük ilgi görüyor. OLED segmentinde farklı büyüklüklerdeki ürün gamımızı genişletecek ve tüketicilerimize yeni alternatifler sunacağız” diye konuştu.
YAPAY ZEKÂ DÖNEMİ BAŞLIYOR
SAMSUNG yeni TV serisinin kullanıcı ihtiyaçlarını anlayan ve bunlara uyum sağlayan yapay zekâ özelliklerine sahip olduğunu açıkladı. Aynı zamanda, yeni kolay ve bağlantılı kullanım özellikleriyle birlikte hem ses hem de görüntüde gelişmiş yeni bir dizi özelliğin bu seride yer aldığı anlatıldı. Gürsoy, yeni TV serisiyle ilgili ise şunları söyledi:
“Bu yıl TV’lerimizi, her evin kalbinde yer alacak şekilde tasarlanmış, yapay zekâ destekli gerçek bir yol arkadaşına dönüştürüyoruz. Yapay zekâyı geleneksel ekran tanımının ötesine geçecek şekilde TV’lerimize entegre ederek ev eğlencesinin sınırlarını zorluyoruz. İster film keyfi yapın ister heyecanlı bir spor müsabakası izleyin ya da arkadaşlarınızla oyun oynayın, yeni TV’lerimiz her deneyime hitap edecek şekilde tasarlandı ve Vision AI ile kullanıcıların yaşam tarzlarına anlamlı bir şekilde katkıda bulunarak TV’de yapay zekâ dönemini başlatıyor.”