Telefonla yemek siparişine son!

19.02.2001 - 00:00 | Son Güncelleme :

Ilk kez bir şirket, seçkin restoranları örgütleyerek yemek satışında aracılığa başladı. Yemek Sepeti, eksiksiz sipariş garantisi veriyor

Ofisinizde yine yoğun bir gün... Değil yemeğe çıkacak, başınızı kaşıyacak vaktiniz bile yok. Her zamanki gibi, yine telefonla an yakınınızdaki restoran ya da büfeye yemek siparişi vererek günü kurtarmaya çalışıyorsunuz. Fakat siparişiniz ya geç geliyor ya da eksik. Bu da zaten stresli olandoğal olarak daha da kötü geçmesine neden oluyor...

Buraya kadar anlattıklarımız size hiç de yabancı gelmiyor değil mi? Zaten hemen hepimizin ortak bir sorunu bu... Fakat bu sorun artık tarihe karışıyor. Ocak ayında faaliyete geçen Yemek Sepeti, Istanbul’un önde gelen restoranların’ örgütleyerek bu restoranları açtığı internet sitesinde bir araya getirdi. Anlaşma yaptığı restoranlara müşteri bularak aracılık yapan Yemek Sepeti, üyelerine çevrelerindeki birçok restorana inter-net üzerinden hatasız sipariş verebilme imkanı sağlıyor. Hem de hiçbir ekstra ücret ödemeden.


AMERİKA’DA ÖRNEKLERİ VAR:

Yemek Sepeti’nin kurucusu Nevzat Aydın, deyim yerindeyse tam bir bilgisayar kurdu... Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’nden mezun olduktan sonra Amerika’da e-commerce konusunda MBA yapan Aydın,Türkiye’ye döndükten sonra Amerika’-dahi örneklerinden esinlenerek Yemek Sepeti’ni kurmaya karar vermiş. Söz Aydın’da: “Amerika’da bulunduğum süre zarfında Yemek Sepeti benzeri şirketlerin büyük ilgi gördüğünü fark et-tim. MBA’in ardından üniversiteden bir arkadaşımla birlikte Türkiye’de bu tip bir yatırım yapmaya karar verdik. 12 kişilik bir ekiple işe başladık ve temmuzda başlayan çalışmalarımızı kısa bir süre içinde tamamladık. Yılbaşı itibariyle de sitesini hizmete açtık. Sitenin Türkiye’de büyük bir ihtiyaca cevap verdiğine inanıyorum. Artık hiç telefon siparişiyle uğraşmadan birkaç işlemde istedikleri yemeği 20-45 dakika arasında bulundukları yere getirtebilme imkanını sahipler. Hizmetimizin en güzel yan’ ise son kullanıcıya hiçbir maliyet getirmemesi. Kredi kartı numarası falan da istemiyoruz.”

Yemek Sepeti’nin şu an portföyünde 5 bin 188 değişik yemek alternatifi bulunuyor. Şirket, bu geniş portföyü çalıştığı 87 restoranla sağlamış durumda. Bu arada hemen belirtelim, Yemek Sepeti, bir buçuk aydır fiilen faaliyet gösteriyor olmasına rağmen, bünyesindeki pazarlama departmanın yayılma çalışmalarıyla anlaşmalı restoran sayısını da hızla artırıyor. Hedef, birkaç ay içerisinde 500’lü rakamlara ulaşmak. Istanbul, Ankara ve Izmir, Yemek Sepeti’nin şu an hizmet verdiği üç kent. Bu üç kentte tabii ki ağırlık Istanbul’a verilmiş durumda. Şirket, yakında üç şehrin dışında Antalya ve Bursa’da da hizmet vermeye başlayacak.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
10.644 Değişim: 3,14% Hacim : 132.747 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 10.357 17.05.2024 Yüksek 10.652
Açılış: 10.370
32,2020 Değişim: -0,22%
Düşük 32,0915 17.05.2024 Yüksek 32,3224
Açılış: 32,2745
35,0069 Değişim: -0,22%
Düşük 34,9366 17.05.2024 Yüksek 35,1762
Açılış: 35,085
2.498,74 Değişim: 1,32%
Düşük 2.461,93 17.05.2024 Yüksek 2.511,09
Açılış: 2.466,23
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.