Müşteri memnuniyetini artırdı

Güncelleme Tarihi:

Müşteri memnuniyetini artırdı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 21, 2025 04:00

ENTEGRE lojistik hizmetler sunan Solmaz, müşteri memnuniyetini artırdığını duyurdu.

Haberin Devamı

Bağımsız araştırma kuruluşu ERA Research&Consultancy tarafından gerçekleştirilen ‘Müşteri Memnuniyeti Araştırması’ sonuçlarına göre Solmaz, taşımacılık alanında yüzde 93’lük memnuniyet oranına ulaştı. Anket sonuçlarına göre, Solmaz’ı tavsiye etme eğilimi yüzde 88 olurken kontrat lojistiği alanındaki memnuniyet ise yüzde 85 oldu. Solmaz’ın gümrük işlemlerinde memnuniyet, anket sonuçlarına yüzde 80 olarak yansıdı.

Anket sonuçlarını değerlendiren Solmaz Yönetim Direktörü Billur Barlın “Müşterilerimizin, bizi yüksek puanla değerlendirmiş olmaları işimizi doğru yaptığımızı gösterir” dedi. Entegre lojistik hizmeti verdiklerini hatırlatan Barlın “Bu kadar karmaşık ve bu kadar riskli mevzuatı olan bir işin içerisinde özellikle etik tarafta yüksek puan alarak ortalamada da 5 üzerinden 4.3 puanı tutturmak gurur verici” şeklinde konuştu.  

BAKMADAN GEÇME!