Lufthansa`nın 8. Çağrı Merkezi, İstanbul`da açıldı

Güncelleme Tarihi:

Lufthansa`nın 8. Çağrı Merkezi, İstanbul`da açıldı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 29, 2003 14:15

Lufthansa Havayolları`nın İstanbul`da hizmet verecek yeni Çağrı Merkezi, üst düzey yöneticilerinde katıldığı törenle açıldı.

Lufthansa`nın satıştan sorumlu Başkan Yardımcısı Thierry Antinori, törende yaptığı konuşmada, dünyanın çeşitli kentlerinde hizmet veren çağrı merkezlerinden 8`incisini İstanbul`da açtıklarını belirterek, Bu merkezi İstanbul`da açmamız, Türkiye`ye duyduğumuz güvenin kanıtıdır dedi.

Antinori, Almanya`dan arayan müşterilerin telefonlarının Berlin, Kassel, Dublin, Cape Town ve Melbourne`ün yanı sıra İstanbul`a da yönlendirileceğini anlatarak, bu merkezlerin Amerika ve Pasifik bölgesinden gelen telefonlara bakan New York ve Los Angeles`taki merkezlerle birlikte Lufthansa`nın Global Call Center ağını oluşturduğunu söyledi.

Merkezi İstanbul`da, Almanca bilen ve iyi eğitilmiş insan sayısının yüksek olması, İstanbul`un gelişmiş altyapısı sayesinde maliyetlerin düşürülmesi ve Türkiye`deki teknik standartların günümüz ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verecek durumda olması nedeniyle açtıklarını vurgulayan Antinori, Türkiye, krize rağmen bizim için önemli bir pazar. Gelecekte de iki ülke arasında köprüler kurmaya ve ilişkilerimizi daha da ileriye taşımaya devam edeceğiz diye konuştu. Antinori, geçen yıl çağrı merkezlerine Almanya`dan yaklaşık 13 bintelefon çağrısı geldiğini ifade ederek, bu yıl ise bu rakamın 14 bine ulaşmasını beklediklerini bildirdi. Thierry Antinori, 200 kişinin çalışacağı Çağrı Merkezi`nde, Almanya`dan arayan müşterilere ilk aşamada 06.00-23.00 saatleri arasında, daha sonra da 24 saat boyunca bilet fiyatları, rezervasyonlar ve uçuş bağlantıları hakkında güncel bilgiler verileceğini sözlerine ekledi.

TÜRKİYE OFİSİ DE HİZMETE GİRDİ...

Lufthansa Call Center İstanbul Genel Müdürü Jürgen Husemann da, Türkiye`nin en büyük yabancı havayolu şirketinin Lufthansa olduğunu kaydederek, bu yılın ikinci yarısından itibaren bölgedeki diğer ülkeleri de hizmet ağlarına katmaya çalışacaklarını söyledi. Yaklaşık 1.5 milyon euroya malolan Zincirlikuyu`daki Çağrı Merkeziile birlikte, Lufthansa`nın Türkiye Ofisi de aynı binada hizmete girdi. Konuşmaların ardından, İstanbul İl Turizm Müdürü Yalçın Manav, Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül ve Lufthansa`nın üst düzey yöneticileri, merkezin açılışını yaptılar. (A.A.)
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!