Kebapta dört yeni pazar hedefi

Güncelleme Tarihi:

Kebapta dört yeni pazar hedefi
Oluşturulma Tarihi: Kasım 10, 2025 04:00

HELVACI Group tarafından 2010’da üç şube ile satın alındıktan sonra yeniden yapılanan Bursa Kebap Evi, yurtdışında büyüme hedeflerini hızlandırdı.

Haberin Devamı

Yurtiçinde ve yurtdışında toplam 150 şubeyle hizmet verdiklerini söyleyen Bursa Kebap Evi Genel Müdürü Gökhan Durmaz, “Ürünlerimizi halihazırda 8 ülkeye ihraç ediyoruz. Bu sayıyı kısa sürede 12 ülkeye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. “Türkiye’de doğmuş bir marka olarak, elde ettiğimiz başarıları yurtdışına taşımak en büyük önceliklerimizden biri” diyen Durmaz, “Avrupa ve Amerika kıtası başta olmak üzere, dünyanın farklı coğrafyalarından gelen yoğun franchising talepleri doğrultusunda yeni pazarlara açılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2025 yılı sonuna kadar Azerbaycan Bakü Sevinç Mall, Katar Doha Place Vendome Mall, Pakistan Lahor Guldenburg ve Suudi Arabistan’daki iki yeni lokasyon dahil olmak üzere toplam altı yeni yurtdışı şubesi açmayı planlıyoruz” bilgisini verdi. Yıllık bin 800 ton kırmızı et üretim kapasiteleri olduğunu aktaran Durmaz, bu yıl sonuna kadar toplamda 14 milyon müşteriye ulaşmayı hedeflediklerini de ifade etti.

Haberin Devamı

MENÜYE VEGAN ALTERNATİF

Bursa Kebap Evi olarak ayrıca, ürün ve menü geliştirmeye gittiklerini anlatan Durmaz, menülerinde vegan ürünlerin daha fazla yer alacağını da bildirdi. “Geleneksel ürünlerin yanında modern tüketici beklentileriyle buluşturan yeni ürünlerimizi her yıl düzenli olarak misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz” diyen Durmaz, “Ar-Ge çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Özellikle vegan ve sağlıklı alternatiflerin menüde daha fazla yer almasını sağlayacağız” dedi.

FRANCHISE ÇAĞRISI

Franchise yatırımcılarına çağrıda bulunan Yılmaz, piyasa koşullarına göre yatırımı düşük, getirisi yüksek bir iş fırsatı sunduklarını aktararak şu bilgileri verdi:

“Franchise bedeli olarak bu yıl 1 milyon TL+KDV ile isim hakkı ve 250 bin TL+KDV’de mimari kontrollü takip için istiyoruz. Anahtar teslim olarak da yardımcı olabiliyoruz. Bir şube için maliyet yaklaşık olarak 8-10 milyon aralığında çıkıyor. Marka bedeli olarak; temmuz ve ağustos aylarından yüzde 3, geri kalan aylarda ise yüzde 4 olacak şekilde cirodan pay alıyoruz.”

BAKMADAN GEÇME!