Oluşturulma Tarihi: Haziran 04, 2002 16:571dk okuma
İstanbul Ticaret Odası`na (İTO) Mayıs ayı süresince 38 tüketici şikayeti ulaştı.
İTO Başkanı Mehmet Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada, Nisan ayından devreden 89 şikayetle birlikte, Oda`nın Mayıs ayı içinde takipettiği şikayet sayısının 127`ye ulaştığını bildirdi.
Şikayetlerin kapıdan satış, kataloglu satış, cep telefonu, kredi kartı, şifreli kanal konularında yoğunlaştığının görüldüğünü kaydeden Yıldırım, söz konusu şikayetleri inceleyerek gerekli girişimlerde bulunan İTO`nun 20 şikayeti tüketici lehine sonuçlandırdığını duyurdu. 5 tüketicinin şikayetini sürdürmediğini, 4 tüketicinin haksızlığına karar verildiğini anlatan Yıldırım, 4 şikayetin Oda kaydıolmayan veya kapanmış, adresi bilinmeyen üyelerle ilgili olduğunun anlaşıldığını, 94 şikayetle ilgili işlemlerin takibinin ise Haziran ayına kaldığını belirtti.