Güncelleme Tarihi:

1967’den bu yana belirli kristal cam koleksiyonlarını piyasaya süren şirket, Türkiye distribütörü Pera Bulvarı işbirliğiyle ilk kez çay bardağı serisi çıkardı. Karaca Grup bünyesinde faaliyet gösteren Pera Bulvarı’nın İstanbul Fişekhane’deki mağazasında Türk ve İtalyan yöneticilerle bir basın toplantısı düzenlendi.
GÜNLÜK 200 MİLYON BARDAK kullanımı
Türkiye’de günlük çay bardağı kullanımı 200 milyon adet olarak hesaplanıyor. İtalyan RCR’ye kural bozduran da bu potansiyel oldu. Markanın ikonik Adagio, Etna ve Melodia koleksiyonlarından ilham alınarak çay bardağı koleksiyonu hazırlandı. Toplantıda konuşan Pera Bulvarı Genel Müdürü Emre Taygun Yasdıman, “RCR’nin dünyada en çok satan desenlerini Türkiye’ye özel formda yeniden tasarladık. Böylece hem kültürel hem de ticari açıdan stratejik bir ilke imza attık” dedi.
RCR CEO’su Roberto Pierucci ise, Türkiye’yi stratejik bir pazar olarak gördüklerini vurguladı. Pierucci, “Türk çay geleneğinden ilham alarak tasarladığımız bu koleksiyon, RCR’nin tarihinde bir ilki temsil ediyor. İnfüzyon koleksiyonu ile sıcak içeceklere uygun ürünler geliştirmeyi hedefledik ve başlangıç noktamızı, çayla derin bağı olan Türkiye olarak belirledik” ifadelerini kullandı.