Güncelleme Tarihi:
‘Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025’ listesinin marka algısı ve tüketici davranışları olmak üzere iki alanda incelendiği belirtilen açıklamada, markaların dijital varlığının, inovatif yapısının, güvenilirliğinin, toplumsal katkısı ve çevresel sorumluluğunun dikkate alındığı ifade edildi.
Şirketten yapılan yazılı açıklamada, geçen yıl da Avrupa’nın perakende yayınlarından biri olan ‘European Supermarket Magazine’ ve Brand Finance iş birliğiyle hazırlanan ‘Avrupa’nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi’ raporunda birinci sırada yer aldığının anımsatıldığı açıklamada, “Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecilerinin yatırım, performans ve marka gücü değerlendirilerek yapılan sıralamada, Migros, AAA+ notu alan tek gıda perakendecisi olmuştu” ifadelerine yer verildi.