Dünya çapında fenomenlerle Türkiye tanıtımı

Güncelleme Tarihi:

Dünya çapında fenomenlerle Türkiye tanıtımı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 05, 2025 04:001dk okuma

Türkiye’nin tanıtımı için tam bir seferberlik var. Türkiye Girişim Ajansı, havayolu şirketleri ve turizm acenteleri ile Türkiye’nin tanıtımı için yürüttüğü çalışmalar kapsamında dünyaca ünlü sosyal medya fenomenlerini Türkiye’de ağırlandı.

Haberin Devamı

AJet Genel Müdürü Kerem Sarp, “Uçuşlarımızın olduğu bölgelerdeki popüler isimleri Türkiye’de ağırladık. Türkiye Girişim Ajansı ile ortak çalışmalar yapıyoruz ve sosyal medya fenomenlerini analiz ederek uçuş destinasyonlarımızın olduğu ülkelerden popüler isimlere Türkiye’yi tanıtıyoruz. Bazen Türkiye aktarma uçuşu olabiliyor. Bu aktarma uçuşlarında havalimanında saatlerce beklemek yerine iki gün kalıp şehri gezdikten sonra gideceği ülkeye uçmalarını hedefliyoruz. Böylece o ülkelerde de burayı tanıtmış oluyoruz” dedi.

Sarp, Türkiye Girişim Ajansı ile yapılan çalışma kapsamında fenomenlere Ayasofya ve Sultanahmet Camii’ni, Topkapı ve Dolmabahçe saraylarını gezdirdiklerini ve Boğaz turu yaptırdıklarını anlattı. Bu çalışma ile 30 milyona yakın görüntüleme alındığını söyleyen Sarp, “Bu dönemde toplam 36 influencer ile çalışarak 114 özgün içerik ürettik. Mesela İspanya’dan Kristina Escortell isminde bir influencer. Yarım milyondan fazla takipçisi var. Ayasofya’ya geldi. Salma Masrour Londra’da yaşayan bir influencer onu da getirdik burada Sultanahmet Camii’nden paylaşımlar yaptı. Boğaz turuna çıkardık” diye konuştu.

Haberin Devamı

"ZAMANINDA KALKIŞ ORANIMIZ AVRUPA KONTROL BÖLGESİ'NDEN DAHA YÜKSEK"

AJet'in uçuşları başlayan Stockholm hattı açılışında konuşan Kerem Sarp zamanında kalkış oranlarının yüzde 84'e yakın olduğunu belirterek, "Bu oran Avrupa Kontrol Bölgesi'nde yüzde 70'lerde. Yani aslında bizim zamanında kalkış oranımız yüksek. Şu anda 33 ülkeye ve 99 noktaya uçuyoruz. Yakında Şam seferlerimiz başlayacak ve 34 ülke 100 nokta olacak” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!