Güncelleme Tarihi:

180 ülkeden 6 bin 800’ü aşkın firma ve 200 binden fazla ziyaretçiye ev sahipliği yapan GİTEX Global 2025’in bu seneki teması “e-ticaret” oldu. Bu kapsamda, etkinliğe katılan Trendyol GITEX Global 2025’te tek Türk sponsor olarak yer aldı.
‘MADE IN TÜRKİYE’ MARKASI GÜÇLENECEK
Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin’in davetlisi olarak katıldığımız GITEX Global 2025’te geleceğe yön verecek yapay zekâ gelişmelerini de yakından takip etme imkânı bulduk. Etkinlik kapsamında bir toplantı düzenleyen Çetin, üzerinde çalıştıkları yapay zekâ destekli müşteri deneyimi çözümlerine dikkat çekti. Çetin, “Tüm çalışmalarımızı ekibimizde yer alan 2 binden fazla Türk mühendisimizle yürütüyoruz ve teknolojilerimizi tamamen Türkiye’de geliştiriyoruz. Güzellik, moda ile ev ve yaşam kategorilerinde yapay zekâ destekli daha gelişmiş kullanıcı deneyimleri sunmaya hazırlanıyoruz. Bu alandaki yatırımlarımızı sürekli artırarak, orta vadede bu teknolojileri ticarileştirip Avrupa ve bölge ülkelerindeki şirketlere sunmayı hedefliyoruz” dedi.
Körfez bölgesindeki pazarlama projelerinden de bahseden Çetin şunları söyledi: “Körfez bölgesi için 15 bin influencer ile işbirliği yapıyoruz. Bunun yanı sıra Türkiye’nin ünlü dizi yıldızlarıyla özel koleksiyonlar hazırlıyoruz. Bu koleksiyonlar etrafında bölgesel kampanyalar yürütüyoruz. Amacımız moda ile kültürel etkileşimi birleştirerek ‘Made in Türkiye’ markasını bölgenin en güçlü değerlerinden biri haline getirmek.”
KÖRFEZ’DE 4 MİLYON AKTİF MÜŞTERİ
2010 yılında bir teknoloji girişimi olarak kurulan Trendyol’un, bugün 35 ülkede 40 milyondan fazla müşteri ve 250 bini aşkın satıcıyı buluşturduğunu belirten Çağlayan Çetin, “Güçlü bir dijital ekosisteme dönüştük. Bugün Türkiye’den yapılan e-ihracatın önemli bir bölümü Trendyol üzerinden gerçekleşiyor. Körfez bölgesi operasyonlarımızda iki yılı tamamladık. Bölgede 4 milyon aktif müşteriye ve 5 bin satıcıya ulaştık” dedi.