Güncelleme Tarihi:
Şirketten yapılan açıklamada, “Red’liler yaklaşık 3.1 milyar GB mobil internet kullandı, 54.1 milyar dakika konuştu, 1,5 milyar SMS attı. Vodafone Red’liler normal bir faturalı tarife kullanıcısına göre 3.8 kat daha fazla internet kullanırken, Red’lilerin aylık ortalama data kullanımı 25 GB’ı aştı” ifadelerine yer verildi.
Red’in son bir yılını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Bireylerin dijitalleşmesinde Vodafone Red markamız önemli rol oynuyor. Vodafone Red müşterilerimize son 1 yılda yaklaşık 500 milyon TL’yi aşkın ayrıcalık sağladık” dedi. “Red’li müşterilerimiz, eğlenceden alışverişe, seyahatten yaz tatiline, hayatı yoğun yaşayan müşterilerden oluşuyor” diyen Şahin, “Vodafone olarak, her noktada müşterilerimize fayda sunuyoruz. Özellikle yurt dışı ayrıcalıklarımız en büyük farkımız olmayı sürdürüyor. Red’li müşteriler yurt dışına en çok seyahat eden müşteri kitlemiz. Toplam yurt dışına gidenlerin yüzde 65’i Red müşterimiz” diye konuştu.