Araştırma sonucu: Tüketicinin yüzde 90’ı Kasım ayında alışveriş yapmayı planlıyor

Güncelleme Tarihi:

Araştırma sonucu: Tüketicinin yüzde 90’ı Kasım ayında alışveriş yapmayı planlıyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 30, 2025 14:57

Alışveriş platformu Hepsiburada, Kasım ayı alışveriş planlarını içeren araştırmanın sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. 18-55 yaş aralığında, 2.228 kişi ile online olarak yapılan araştırma, tüketicilerin Kasım indirim dönemlerine yönelik yaklaşımlarını ve alışveriş planlarını ortaya koydu.

Haberin Devamı

Araştırma sonuçlarını düzenlenen bir basın toplantısıyla paylaşan şirketin CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, yıllar içinde Türkiye’nin alışveriş kültürünün dönüştüğünü belirtti.

Araştırmanın bulguları hakkında değerlendirmede bulunan şirketin Ticari Grup Başkanı Ender Özgün ise, “Artık müşteriler duygusal değil, analitik alışveriş yapıyor” diye konuştu.

Hepsiburada’nın gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarında önemli bir değişim yaşandığını ifade eden Ender Özgün, şöyle devam etti: “Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 90’ı Kasım ayında alışveriş yapmayı planlıyor, yüzde 75’i indirim görünce beklemeden alışveriş yaptığını, yüzde 55’i sık kullandığı ürünleri stokladığını, yüzde 45’i ise Kasım dönemini yüksek fiyatlı ürünleri almak için değerlendirdiğini ifade ediyor. “

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!