Güncelleme Tarihi:

Stratejilerini ‘farklılaşarak müşterisine değer yaratan ortak olmak’ ve ‘pazardaki değişimi yöneten taraf olmak’ olarak özetleyen Kordsa CEO’su Ergun Hepvar, “Amacımız, küresel ölçekte rekabetçiliğini koruyan, teknolojisiyle öne çıkan, bilançosunu ‘finansal sürdürülebilirlik’ odağında güçlendiren ve liderlik vizyonunu pekiştiren bir Kordsa yaratmak” diye konuştu.
Son yıllarda Asyalı şirketlerden gelen fiyat rekabetinin, sektördeki oyuncuları daha odaklı ve verimli bir yapıya geçmeye zorladığını ifade eden Hepvar, bugün lastik güçlendirmede küresel üretimin önemli bir bölümünün Asya’ya, özellikle Çin’e kaydığını aktardı. Hepvar sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bugün dünyada tüm müşterilerimizin kendi tedarik zincirlerini ve üretim planlamalarını gözden geçirdiği bir dönemdeyiz. Buna uygun bir yapılanmaya odaklandık” dedi.