Güncelleme Tarihi:

Açıklamada görüşlerine yer verilen Getir CEO’su Batuhan Gültakan, “Kurucusu olduğumuz model, kent hayatının konfor standardı oldu. Tüketici davranışlarını kökten değiştirdik. 10’uncu yaşımızı kutlarken, operasyonumuzu sürekli kendini yenileyen bir teknoloji omurgasına dönüştürmenin gururunu yaşıyoruz” dedi. Getir’in bugün Türkiye’nin en değerli teknoloji markalarından biri olduğunu söyleyen Gültakan, kullanıcılara ürün değil zaman sattıklarını vurguladı.
‘87 BİNDEN FAZLA İŞ ORTAĞI VAR’
Gültakan, “Getir ve GetirBüyük ile küçük üreticiden dev markalara kadar geniş tedarikçi ağımıza yeni bir satış kanalı sunduk. 225 ürün ve 33 tedarikçiyle başlayan yolculuğumuzda ürün sayısını 5 bin ile 22 katına, tedarikçi sayımızı ise 560 ile 17 katına çıkardık. GetirYemek, GetirÇarşı ve GetirSu’da toplam 87 binden fazla iş ortağımız var” diye konuştu.
Kullanıcı deneyimini sürekli geliştirdiklerini söyleyen Gültakan, “Örneğin ‘Hazır Sepet’ ile kullanıcılara alışkanlıklarına göre özel ürünlerden oluşan sepetler öneriyoruz. Kullanıcıların yüzde 90’ı önerdiğimiz sepeti değiştirme ihtiyacı duymuyor” dedi.