Multinet Up, işletmelere gider yönetiminde tasarruf olanağı sağlıyor

Güncelleme Tarihi:

Multinet Up, işletmelere gider yönetiminde tasarruf olanağı sağlıyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 30, 2025 10:35

Multinet Up, tasarruflu gider yönetimi çözümleriyle her ölçekten işletmenin maliyetlerini optimize ediyor, operasyonel süreçlerini sadeleştiriyor ve çalışan bağlılığını artırarak tasarrufu sürdürülebilir büyümeye dönüştürüyor.

Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt, filo yönetimi ve kurumsal seyahat gibi alanlardaki çözümleriyle şirketlerin çalışanlarına bağlı giderlerinin maliyet avantajlarıyla yönetilmesini sağlayan Multinet Up, geliştirdiği yenilikçi çözümler ve sunduğu hizmetlerle paydaşlarının işlerine verimlilik ve kolaylık, büyümelerine ise hız kazandırıyor. Tasarrufun işletmeler için stratejik bir öneme sahip olduğunu vurgulayan Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever: Multinet Up olarak, 26 yıldır şirketlerin gider yönetimi ve tasarruf süreçlerini kolaylaştıran çözümler sunuyoruz. Bizim için tasarruf sadece harcamaları azaltmak değil, işletmelerin sürdürülebilir büyümesine katkı sağlayan stratejik bir yönetim biçimi. Temel hedefimiz, şirketlerin maliyetlerini optimize etmelerini sağlayan uçtan uca dijital çözümler sunmak

“KOBİ’lerin dijitalleşme sürecinde tasarrufun rolü büyük”

Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için gider yönetimi artık rekabet gücünü belirleyen stratejik bir unsur haline geldi. KOBİ’ler, dijitalleşme ile birlikte operasyonel süreçlerini daha verimli yönetebiliyor. Biz de Multinet Up olarak bu süreçleri sadeleştiriyor, görünmeyen maliyetleri görünür hale getiriyoruz. Böylece KOBİ’ler ticari hedeflerine daha net odaklanabiliyor, ön yatırım gerektirmeyen çözümlerle dijital dönüşüm yolculuklarına kolayca adım atabiliyor.

Multinet Up, işletmelere gider yönetiminde tasarruf olanağı sağlıyor

“Verimliliği artıran çözümlerle şirketlerin büyümesini destekliyoruz”

Multinet Up’ta geliştirdiğimiz ürün ve hizmetlerle işletmelerin farklı ihtiyaçlarına yanıt veriyor, tasarrufu iş süreçlerinin her aşamasına entegre ediyoruz. Örneğin MultiNet yemek kartı ile işverenler SGK işveren/işçi payı, Damga Vergisi ve Gelir Vergisi gibi birçok kalemde istisnalarla yüzde 100’e varan vergi avantajı elde ediyor. Araç filosu bulunan işletmeler ise akaryakıt harcamalarını MultiPetrol ile dijital olarak takip ediyor; harcama limiti koyma, raporlama ve tek sistem üzerinden faturalama gibi avantajlarla hem maliyet hem zaman tasarrufu sağlıyor. Öte yandan konaklama ve seyahat harcamalarında firmaların karşılaştığı dağınık fatura ve kontrolsüz rezervasyon sorunlarını MultiTravel ürünümüzle çözüyoruz. 1500 iş otelinde sabit fiyat garantisi, onay mekanizmaları ve bütçe limitleri sayesinde işletmeler, seyahat giderlerini kolayca kontrol altında tutabiliyor.

“Tasarruf sadece bütçeyle değil, çalışan bağlılığıyla da ölçülüyor”

Biz Multinet Up’ta gider yönetimi kadar çalışan bağlılığını da tasarrufun bir parçası olarak görüyoruz. Bu vizyon doğrultusunda sunduğumuz esnek yan hak çözümlerimiz MultiGift ve MultiFlex ile işverenler yüzde 45’e varan vergi avantajı elde ederken, çalışanlara da kişiselleştirilmiş harcama özgürlüğü sunuyoruz. Çalışanlar kendilerine uygun markalarda harcama yaparken, işverenler maddi teşvikleri daha verimli planlayabiliyor. Bizim için tasarruf, bugün kadar yarını da güvence altına almak demek. Dolayısıyla Multinet Up olarak, üye iş yerlerimiz ve kullanıcılarımızla birlikte büyüyerek geleceği hep birlikte inşa etmeyi amaçlıyoruz.

İlandır

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!