Bursastore e-ticareti yakın markaja aldı

1dk okuma

Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor



Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor. Yeni mağazalar için görüşmeler yürütüyor.

Bursaspor taraftarlarının buluşma noktası olan kulübün resmi satış sitesi Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor. GittiGidiyor’da mağaza açan Bursastore, yakaladığı bu büyüme ivmesini daha yüksek seviyelere çıkarmayı hedefliyor.
 
kobiden.com'dan Gülay Soydan Pehlevan'ın haberine göre; Bursaspor Kulübü Ar-Ge Grubu Başkanı Kemal Güler, Bursaspor taraftarının lisanlı ürün kullanmasını sağlamak ve kulübe ticari bir kaynak yaratmak amacıyla 5 mağaza, bir gezici store ve online mağaza ile hizmet verdiklerini söyledi. www.bursastore.com adlı resmi internet siteleri aracılığıyla hem yurtiçinden hem de yurtdışından tüm taraftara ulaşabildiklerini belirten Güler, “Erkek, kadın, çocuk, bebek gruplarında sezonluk maç formalarından atkı, bere gibi yan ürünlere, ev tekstilinden kişisel bakıma, aksesuardan kırtasiyeye kadar geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Resmi satış sitemizde 2013 yılında 300-350 civarında olan günlük ziyaretçi sayısı, geçen yıl 600 kişiye yükseldi. Bu, bir önceki yıla oranla yaklaşık yüzde 35’lik bir artış ile 20-25 bin ziyaretçi anlamına geliyor. Biz genellikle Bursa ağırlıklı hizmet veriyoruz. Ayrıca e-ticaret ile yurtdışına da yüzde 6-7 gibi bir satışımız var” dedi. Bursastore olarak toplam cironun yüzde 20’sini e-ticaret kanalıyla sağladıklarını aktaran Güler, geçen yıl 2013 yılına göre ürün satışında yüzde 30 büyüme sağladıklarını kaydetti. Ürün satışlarının Bursaspor’un sportif başarısıyla paralel gittiğini vurgulayan Güler, “Satışlarımız en çok sezon dışı olan haziran, temmuz ve ağustos aylarında düşüyor. Bu yıl da satış hedefimiz de yüzde 25-30 civarında” açıklamasını yaptı. E-ticaret satışlarını artırmak için GittiGidiyor’da geçen yıl mağaza açtıklarını anlatan Kemal Güler, gelen talepler doğrultusunda mağaza sayılarını artırmak istediklerini ve bu konudaki görüşmelerin sürdüğünü dile getirdi. Ürün gamlarını bu yıl daha da genişletmek istediklerini vurgulayan Güler, ayrıca anlaşma sağladıkları banka sayısını artırmayı ve ödeme seçeneklerinde değişiklik yapmak istediklerini belirtti.
 
Sitelerinde kredi kartı işlemi için haberleşmede her aşamanın güvenlik altına alındığının altını çizen Güler, “Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme SSL standardında gerçekleştiriliyor. Söz konusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan nitelikte. Bu nedenle yasal mevzuat kaynaklı bir sorun yaşamıyoruz. Teknolojiyi yakından takip ederek sitemizi yeniliyoruz” ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası: