Bulutfon, ikinci merkezini İstanbul`a açacak

1dk okuma

Bulutfon, İstanbul’da ikinci bir merkez açmayı planlıyor.

Haberin Devamı

Kişiler ile kurumları, profesyonel bir iletişim platformu ile anında ve zahmetsizce buluşturmayı hedefleyen Bulutfon, İstanbul’da ikinci bir merkez açmayı planlıyor.

Çalışmaları hakkında bilgi veren Bulutfon Telakomünikasyon Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi yöneticisi Onur Özgür Özkan, Ar-Ge merkezi kurmayı düşünmediklerini söyledi.

Bu yıl itibariyle Ar-Ge maliyetleri için 480 bin TL’lik bütçe harcaması planladıklarını vurgulayan Özkan, “Sektörümüzün özellikleri nedeniyle atölye, laboratuvar gibi alanlara ihtiyacımız yok. Faaliyetlerimizi Pamukkale Teknokent’te devam ettirmeyi düşünüyoruz. Fakat projenin gidişatına bağlı olarak, ticari hedeflerimiz ve insan kaynakları politikamız çerçevesinde İstanbul’da ikinci bir merkez açabileceğimizi düşünüyoruz” dedi.

Firmamızın merkezi Pamukkale Teknokent’te olduğunu anlatan Özkan, “Bulutfon’un diğer programlar ile entegre çalışabilmesi için Pamukkale Üniversitesi ve KOSGEB ile ilgili çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu sektör de başarılı işlere imza atan ve farklı alanlarda uzmanlaşmış iki firma olan Lab2023 Bilişim Teknolojileri AŞ ve Netinternet Bilgisayar Telekomünikasyon Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından geçtiğimiz yıl ağustos ayında kurularak Ar-Ge faaliyetlerine başladık. Kurulduğumuz tarihten yıl sonuna kadar Ar-Ge ve inovasyon planlarımız daha ziyade sistemin alt yapısının oluşturulması yönündeydi. Bunları da başarı ile gerçekleştirdik. Şu an müşterilerimizin internet üzerinden numaralarını alabileceği, bulut santral alt yapısını ayarlayabileceği ve sistemi kullanabileceği alt yapı çalışmalarımız bitti” diye konuştu.

Yurtdışı çalışmalarına yönelecek

Bu yıl Ar-Ge ve inovasyon çalışmalarına iki alanda odaklanacaklarını vurgulayan Özkan, “Birinci odağımız, kendi yazılımlarını da ‘Bulutfon’ alt yapısını kullanmak isteyen, yazılım firmalarına ihtiyaç duydukları entegrasyon hizmetini sağlamak. İkinci odağımız ise ‘Bulutfon’ sistemini hiç bir teknik bağımlılık olmadan hızlı bir şekilde kurumsal müşterilerin alt yapısına kurabilmek, uzaktan bakımını sağlamak. Bu çalışma da birinci amacımız üniversiteler gibi dahili numaraları bin adetin üstünde olan ve sistemi kendi altyapısında kullanmak isteyen kurumlara kurumsal çözümler sunmak. İkinci amacımız ise ilgili sistemi yurtdışında Afrika, Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler gibi gelişen pazarlarda sorunsuz olarak kurabilmek ve bakımını sağlamak açıklamasını yaptı.

“Bulut santral” hizmeti hakkında bilgi veren Özkan, Bulut Bilişim, olarak felsefe itibari ile firmaların fiziksel donanımlarını internet tarayıcılarına indirgemeyi amaçlıyoruz. Biz de bu anlamda, işletmelere göre yüksek maliyet kalemi oluşturan, santral, telefon, kablo, teknik destek gibi ihtiyaçları, sadece tarayıcıdan yönetilebilen bir uygulamaya indirgiyoruz. kobiden.com muhabiri Müge Doğramacı haberine göre; internet sitemiz üzerinden kendi telefon santrallerini yönetebilen kullanıcılarımız, sistemin her türlü özelliğine istedikleri gibi müdahale edebilirler. Bunun için bir teknik destek veya kurulum desteği almak zorunda değiller. Daha da önemlisi, klasik iletişim sistemlerinin yapamadığı, ses kaydı, online yönetim, uzak ofislerin tek santral altına toplanabilmesi, ücret optimizasyonu gibi özellikleri de Bulutfon kullanıcılarına sağlanıyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası: