2014 yılında Türkiye`de 20`nci yılını kutlamaya hazırlanan doğrudan satış firması Amway, istikrarlı büyümesini sürdürüyor.2014 yılında Türkiye`de 20`nci yılını kutlamaya hazırlanan doğrudan satış firması Amway, istikrarlı büyümesini sürdürüyor. kobiden.com muhabiri Arzu Alp`in haberine göre; Amway Türkiye Genel Müdürü Tayfun Ergün, 2013 sonu itibariyle yaklaşık 180 milyon TL ciro ve 270 bin serbest girişimciye ulaşacaklarını söyledi.
Tayfun Ergün, geçtiğimiz yıl Amway Türkiye`nin başarılı bir dönem geçirdiğini belirterek, 2012`de bir önceki yıla göre yüzde 18 artışla 165 milyon TL`lik satışa ve 230 bin serbest girişimci sayısına ulaştık. 2013 sonu itibariyle yine en az yüzde 10`luk bir büyüme bekliyoruz. Bu doğrultuda ciromuzun yaklaşık 180 milyon TL, serbest girişimci sayımızın da 270 bine ulaşacağını öngörüyoruz dedi.
Ergün, 2014`te ise 200 milyon TL`nin üzerinde satış rakamı elde etmeyi hedeflediklerini ifade ederek, Türkiye`deki mevcut operasyonumuzu yeni gerçekleştireceğimiz tesis yatırımlarıyla güçlendirmeyi planlıyoruz diye konuştu.
Ergün, bağlı oldukları Avrupa bölgesindeki 29 ülke arasında Amway Türkiye`nin, 3`üncü büyük pazar olduğunu ifade etti. Türkiye`nin önde gelen doğrudan satış firmalarından biri olduklarına dikkat çeken Ergün, 2014`te 20`nci yılımızı kutlayacağız. Ülke geneline yayılan 250 binden fazla serbest girişimcimizle kozmetik, kişisel bakım, sağlıklı yaşam ve ev bakım ürünleri gibi geniş bir yelpazede 450`nin üzerinde çeşidimiz var. Amway dünya çapında 900`den fazla patente sahip dedi.
İki yıl Avrupa birincisi seçildi
Amway Türkiye`nin 1994`te faaliyete başladığını hatırlatan Tayfun Ergün, 2006`da Amway Türkiye iş yapış/operasyon, verimlilik ve müşteri ilişkilerindeki başarısından dolayı Avrupa`da örnek ülke seçildi. Avrupa`daki diğer Amway şirketleri Türkiye`yi benchmark olarak aldı. 2008 ve 2009`da Amway Türkiye Avrupa daki 26 ülke arasında en iyi satış performansı gösteren ülke ödülüne layık görüldü diye konuştu.
Amway Plaza`yı bir yılda 100 bin kişi ziyaret ettiTayfun Ergün, 2009 yılında Amway Plaza İstanbul Tanıtım Merkezi`ni açtıklarını belirterek, Burası içinde toplantı salonları, teşhir standları, kozmetik ve cilt bakımı ürünlerinin denenebileceği test alanları, cilt ve vücut analizleri imkanı sunan cihazlar, interaktif uygulamalar ve içinde Amway ürünlerinin satıldığı bir kafe`si bulunan 5 katlı bir merkez. Bu merkezi bir yılda 100 bin kişi ziyaret etti dedi. 2009 yılında çok çeşitli eğitim seviyesi ve farklı tecrübelere sahip Amway Serbest Girişimcileri`nin başarılı olmalarına yardım etmek üzere Amway Academy`nin kurulduğunu aktaran Ergün, 2013`te yüz yüze ve internet üzerinden verilen eğitimlerden Türkiye`de 80 binin üzerinde serbest girişimcinin faydalandığını söyledi.