Oluşturulma Tarihi: Temmuz 11, 2005 10:00
Kapadokyalı 12 otel bölgedeki hizmet kalitesini, tanıtım faaliyetlerini artırmak amacıyla PADOK AŞ çatısı altında birleşti

Kapadokya`lı otelciler bölgeye gelen kültür turlarını arttırmak ve bölgedeki otelciler arasında sinerji yaratmak amacıyla biraraya gelerek PADOK A.Ş.`yi kurdular. Kapadokya Bölgesi`ndeki 12 büyük otelin biraraya gelerek oluşturduğu birlik bölgenin tanıtım, satış ve satınalma konusunda otellerin birlikte hareket ederek tanıtım faaliyetlerinin artırılmasını sağlayacak.
Kapadokya Turistik Otelciler Birliği Başkanı ve PADOK A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tok, turist sayılarında artış yaşanmayan bölgedeki otellerin artık kendini yenileyemez duruma geldiğini kaydetti. Tok, PADOK A.Ş. ile birlikte hem hizmet kalitesini hem de bölgenin marka olması için tanıtımı artıracaklarını kaydetti.
Birlikten Güç Doğar` felsefesi ile biraraya gelen 12 otelcinin tanıtım sürecinde de aktif olacaklarını kaydetti. Aralarında Resort Dedeman Kapadokya, Dinler Otel, Perissia Otel, Yıltok Otel`in de bulunduğu PADOK ile fiyat düzenlemesine de gideceklerini kaydeden Tok, acentalardan yüzde 15 indirim alacaklarını söyledi.
Finansman tanıtımaTicari kaygılardan dolayı Kapadokya`da gecelik konaklama fiyatlarının 12-13 dolarlara kadar indiğini söyleyen Tok, 12 üye otelden yatak başına birer
euro keserek finansmanı sağlayacaklarını söyledi. Tok, bu şekilde ayda en az 500-600 euro elde edeceklerini, bunu da profesyonel tanıtıma harcayacaklarını anlattı. Kapadokya`da bulunan havaalanına İstanbul - Kapadokya, Kapadokya - Antalya hatları için seferlere başlanması, Lütfi Kırdar Kongre Merkezi modelini örnek alınarak bir kongre merkezi yapılması ve golf otellerinin açılmasının da amaçlarını arasında olduğunu belirtti.