‘Beş kıtanın markası olacağız’

1dk okuma

LC Waikiki, 2025’te mağaza alanlarını büyütmeye odaklandı.

Haberin Devamı

Global yolculuğunun 15’inci yılını kutlayan şirket, Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da bir toplantı düzenledi. Beş kıtada 61 ülkede bin 300 mağazasıyla faaliyet gösterdiklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük ile LC Waikiki Mağazacılık Genel Müdürü Berna Akyüz Öğüt, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Hedeflerinin Avrupa’nın en büyük üç moda perakende markasından biri olmak olduğunu vurgulayan Vahap Küçük, “Biz, markamızla ilk yola çıktığımızda kendimize ‘İyi Giyinmek Herkesin Hakkı’ şeklinde bir misyon belirlemiştik. Ulaşılabilir modayı farklı pazarlarda, farklı kültürlerle buluşturarak ülke sınırlarımızın ötesine taşıma hedefi koymuştuk. Şimdi ise vizyonumuzu ‘Avrupa’nın en başarılı üç moda perakendecisinden biri olmak’ şeklinde belirledik. Bugün neredesiniz diye sorarsanız, Avrupa’nın ilk beşindeyiz” dedi.

MAĞAZALAŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ

Haberin Devamı

2023’ü 144 milyar TL ciro ile kapattıklarını söyleyen Küçük, “2024’te ise 207 milyar TL ile büyük bir ciro yakalayacağız dedi. 2025 hedeflerinden de bahseden Küçük, sözlerini şöyle tamamladı: “2025’te bazı ülkeleri test etmeye devam edeceğiz. Bu Afrika, Güney Amerika olabilir. Bulunduğumuz ülkelerde metrekareleri büyüteceğiz. İçerde de yeni mağaza açacağız. Ne dedik, beş kıtada faaliyet göstereceğiz. 120 bin metrekare daha mağaza açarak 2 milyon 120 metrekareye ulaşacağız. 2025’te yüzde 40 büyüme hedefiyle 290 milyar TL’yi bulacağız. 1.4 milyar dolar marka ihracatı yapma hedefi koyacağız. E-ticarette yüzde 15 milyar TL ciro hedefledik. 2025’te dolar olarak baktığımızda 6.5 milyar dolar eşiğini geçmiş olacağız. Lojistik yatırımlar da devam edecek, Yalova’da Aksaray’da. 2025’te yaklaşık 5 Milyar TL’lik yatırım öngörüyoruz.”

 

Haberle ilgili daha fazlası: