Odrap Cargo, ihracat taşımalarını artıracak

29.11.2013 - 12:17 | Son Güncelleme :

Odrap Cargo, yıl sonunda ithalat ve ihracat taşımalarını artıracak.

Türk ve İspanyol ortaklı Odrap Cargo, müşterilerine tüm kargo lojistik servis seçeneklerini temin ederken, aynı zamdan uluslararası firmalara, organizasyonlara ve devlet kurumlarına bütünleşik, yoğunlaştırılmış ve proaktif lojistik çözümler sunuyor. Firma, bu yıl içinde Çorlu Havalimanı’nın alt yapı çalışmalarının tamamlanmasıyla ithalat ve ihracat taşımalarını artırmayı hedefliyor.

Çorlu Havalimanı’nda geçen yıl başında faaliyete geçtiklerini belirten Odrap Cargo Operasyon Müdürü Hüsnü Çubukçuoğlu, geçen yıl ve bu yılın ilk yarısının Çorlu Havalimanı alt yapı çalışmalarının planlanan tarihten uzun sürmesi nedeniyle firmaları adına bekledikleri gibi geçmediğini söyledi. kobiden.com` un haberine göre; Çubukçuoğlu, bu yıl 3 bin 150 metrekare olan gümrüklü saha antrepolarının 1000 metrekaresini gümrüksüz saha olarak ayırarak, müşteri çeşitliliğini artırmayı planladıklarını aktardı. Çubukçuoğlu, aynı zamanda başta THY olmak üzere Özbekistan, Türkmenistan gibi hâlâ görüşmeleri süren charter uçak ve kargo ağırlıklı uçak filoları olan havayolu şirketleri ile anlaşmaların sağlanması, Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki kargo yoğunluğunun bir kısmının Çorlu Havalimanı’na kaydırılması için yapılan çalışmalar ve görüşmelerin olumlu sonuçlanmasıyla yıl sonuna kadar ithalat ve ihracatlarını çoğaltmayı amaçladıklarını kaydetti.

Antrepo hizmeti veriyor

Firmalarının Çorlu’dan tüm Türkiye, Doğu Avrupa ve Ortadoğu sevkiyatları için müşterilerine antrepo hizmetleri verdiğini bildiren Hüsnü Çubukçuoğlu, ayrıca 24 saat hazır kargoya özel karayolu taşıma servisi, Tekirdağ üzerinden demir yolu taşımasına hızlı bağlantı, Tekirdağ deniz limanları üzerinden deniz yolu taşıması bağlantısı, Çorlu Havalimanı ile çevredeki Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanları arasında her saatte iki yönlü gümrüklü karayolu taşıması yapma imkanı gibi ileri lojistik servisler sunduklarını söyledi.

Sektörün sorunlarına da değinen Çubukçuoğlu, havayolu taşımacılığının benzin fiyatlarının artışından en fazla etkilenen sektörlerden biri olduğu için yurt içi ve dışı firmaların son dönemlerde sadece kargolarda havayolunu tercih ettiklerini iddia etti. Bunun da sektörde gerilemeye neden olduğunu savunan Çubukçuoğlu, “Ayrıca Türkiye’deki havalimanlarında yapılandırma çalışmaları uzun vadeli yatırımlar olmalı. Böylece 2 ila 3 yılda bir yenileme ve düzenlemelere gerek kalmadan uzun yıllar hizmet verebilme kapasitesine sahip olması gerekiyor” şeklinde konuştu.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.916 Değişim: 0,00% Hacim : 115.166 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.751 26.04.2024 Yüksek 9.956
Açılış: 9.763
32,5031 Değişim: 0,20%
Düşük 32,4378 29.04.2024 Yüksek 32,5630
Açılış: 32,4378
34,9018 Değişim: 0,46%
Düşük 34,7333 29.04.2024 Yüksek 34,9474
Açılış: 34,7411
2.432,57 Değişim: -0,25%
Düşük 2.426,46 29.04.2024 Yüksek 2.448,09
Açılış: 2.438,67
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.