Nestle Global Oynadı
Son dönemdeki durgunluğa rağmen Türkiye`de 2000 cirosunu yüzde 15 artıran Nestle, en stratejik ürünü Nescafe için ilk kez uluslararası reklam hazırladı
Nestle İçecekler Grubu Müdürü Derya Köken Gedikli, Nestle Türkiye`de 50 milyon dolar büyüklüğündeki hazır kahve pazarında son beş yılda yüzde 300 büyüme kaydetti. Ciromuz 1998`de yüzde 16, 1999`da 21, 2000 yılında ise yüzde 15 arttı. 2000 yılında da büyümeye devam edeceğiz. Kahveye ve sektöre yaptığımız yatırımları hiç kesmedik. Türkiye`nin geleceğine güveniyoruz. Krize rağmen yatırımlara devam edeceğiz dedi.
ÜNİVERSİTE KANTİNLERİNDE;
Fiyatları altı aydır artırmadıklarını anlatan Gedikli, Kâr marjımızı düşük tutmaya devam ediyoruz. Hedefimiz Nescafe`nin tüketimini artırmak ve günlük içecek haline getirmek. Bu amaçla Karum, Maya alışveriş merkezleri ile İş Bankası Blokları ve THY`nın dış hatlarında Kafe Nescafe`ler açtık. Akmerkez ve diğer alışveriş merkezlerinde de yer alacağız. Boğaziçi Üniversitesi, ODTÜ ve Bilkent Üniversiteleri`nin de yer aldığı 17 üniversitenin kantinine girdik. Gençlerin mekânları, yoğun trafik alanları, alışveriş merkezleri ile hedef kitlemize ulaşacağız diye konuştu. Lokal pazarlama stratejisi benimseyen Nestle, en stratejik ürünü olan olan Nescafe`nin tüketimini daha da artırmak için ilk kez uluslararası bir kampanya başlattı. Nescafe, Marlbora ve Coca Cola`dan sonra dünyada en çok tanınan üçüncü marka. (RADİKAL)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN