Prada ilk mağazasını Nişantaşı`nda açtı

10.12.2009 - 15:58 | Son Güncelleme :

Dünya lüks ürünler sınıfındaki markalardan  biri olan Prada, “Avrupa ile Asya arasında ilgi çekici bir basamak” ve  “gelişme, büyüme potansiyeline sahip bir pazar” olarak değerlendirdiği  Türkiye`deki ilk mağazasını Nişantaşı semtinde açtı.
        
Prada İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdürü Sebastian Suhl, Mimar Roberto  Baciocchi tarafından tasarlanan, iki katlı 1.000 metrekarelik mağazanın açılışı  dolayısıyla düzenlenen basın toplantısında, Prada hakkında bilgi verdi.
        
Suhl, soruları yanıtlarken, perakendeye önem verdiklerini, Prada`nın 2007  yılından bu yana doğrudan perakendeyi ön plana alma stratejisi çizdiğini ifade  ederek, doğrudan perakendenin, toplam satışlar içerisinde yüzde 70`lik pay  almasının hedeflendiğini söyledi.
        
Sebastian Suhl, 2007`de bu oranın yüzde 52 civarında iken, bugün yüzde  60`ın üzerinde olduğunu açıklayarak, bütün dünyada bu stratejiyi desteklemek  amacıyla 100 milyon avroluk yatırım yaptıklarını, gerekli görüldüğü takdirde  yatırımların süreceğini vurguladı.

Türkiye`de mağaza açma konusunda geç kalıp kalmadıklarına yönelik soru  üzerine Suhl, geç kalmadıklarını belirterek, “Türkiye`de iyi bir varlığımız var  ve ortağımızla iyi biçimde temsil ediliyoruz. Türkiye`de takdir gördüğümüzü  hissediyoruz. Mağaza, Türkiye`ye duyduğumuz güvenin ispatı” dedi.

İKİNCİ MAĞAZA 2010`UN İLK YARISINDA AÇILACAK

Sebastian Suhl, ikinci mağazalarını 2010 yılının ilk yarısında İstinye  Park`ta açmayı planladıklarını ifade ederek, Ankara ve tatil beldelerini dikkatli  biçimde incelediklerini, İstanbul`da da sadece Avrupa yakasında kalmayacaklarını,  Asya yakasında da genişleyeceklerini bildirdi.

Suhl, İstanbul`daki mağazanın kasım ayı sonunda açıldığı hatırlatılarak,  satışlara ilişkin bir soruya “Çok başarılı olacağımızı şimdiden gördük”  karşılığını verdi.

Mağazadan şu ana dek en fazla hangi ürünün satıldığının sorulması üzerine  Suhl, “Bütün yelpazelerde beklentilerin karşılandığını söyleyebiliriz” dedi.

Suhl, mağazalarında satılan ürünlerin büyük kısmının, İtalya`daki 17  fabrikalarında üretildiğini, Türkiye`den aldıkları ürünlerin tüm mağazalarında  olduğu gibi Türkiye`de de aynı oranda bulunacağını kaydetti.

Türkiye`nin uzun süredir takip ettikleri bir piyasa olduğunu belirten  Suhl, Türkiye`ye özgü ürünler sunmaya devam edeceklerini bildirdi.

Suhl, İstanbul`un, Almanya gibi olgunlaşmış Avrupa pazarlarına veya  Singapur gibi yükselmekte olan pazarlarla kıyaslanabileceğini belirterek, “İlk  birkaç haftayı göz önünde bulundurarak, çok başarılı olacağımızı söylemek  mümkün” dedi.

Mağaza açılışının zamanlamasına yönelik olarak da Suhl, rakipleri mağaza  açtığı için mağaza açmadıklarını, bunu piyasa ihtiyaç duyduğu için yaptıklarını  söyledi.

Suhl, Orta Doğu ve Körfez ülkelerinin öncelikli pazarlar olduğuna işaret  ederek, “Dubai, Abu Dabi ve Katar, önemli fırsatlar olduğu için hızlı hareket  etmemiz gerekiyor” diye konuştu.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.001 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
996 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.