Metro Cash&Carry de fiyatları 2001`e çekti

04.12.2003 - 09:27 | Son Güncelleme :

Metro Cash&Carry gıda satın almadan sorumlu yönetim kurulu üyesi Mustafa Kalkandelen, Kampanyayla tüketicinin enflasyondaki düşüşü cebinde hissetmesini amaçlıyoruz dedi.

CarrefourSA`dan sonra enflasyona bir darbe de Metro Cash&Carry`den geldi. Kuruluş, 30 ürünü 2001`in fiyatlarıyla satışa sunmaya hazırlanıyor

Enflasyondaki düşüşü tüketicilerin de hissetmesi için harekete geçen perakende kuruluşları bir bir fiyat indiriyor. CarrefourSA hipermarket ve ChampionSA süpermarketlerde bugün 300 üründe başlayan indirim, yarın Metro Cash&Carry-lerde 30 kalem üründe devam
edecek. `Yıl 2003 Fiyatlar 2001. Enflasyona bir darbe de Metro`dan` adı altında yarın başlayacak ve 18 Aralık`a kadar sürecek bir kampanya düzenleyen Metro Cash&Carry Türkiye, en çok tüketilen 30 ayrı ürünü iki yıl öncesinin fiyatlarıyla satacak.


Etiketler yüzde 60 eridi
Sosisten yağa, peynirden deterjana kadar birçok ürünün fiyatının yüzde 10 ile 60 arasında eridiği kampanyanın kuruluşun satışlarını iki kat artırması bekleniyor. Kampanyaların ilkini 2000 yılı nisan ayında yapan Metro Cash&Carry Türkiye, fiyatları yıl sonuna kadar sabitlemiş ve fiyat artırmama konusunda birçok kuruluşa örnek olmuştu.
Bu kampanyayla da ekonomideki iyi gelişmeleri somut birtakım adımlarla destekleyip enflasyona bir darbe daha indirmeyi amaçladıklarını söyleyen Metro Cash&Carry gıda satın almadan sorumlu yönetim kurulu
üyesi Mustafa Kalkandelen, Müşterilerimize erken bir yılbaşı hediyesi vermek istedik. Kamuoyunda `Enflasyon düşüyor, ama hissetmiyoruz` deniliyor. Bu kampanya ile enflasyondaki düşüşü tüketici cebinde hissedebilir. Kampanyayı yaparken üretici firmaların desteğini aldık, kârımızdan da fedakârlık yaparak 30 ürünü 2001 yılının da altında fiyatlarla satışa sunduk. Her zaman fiyatlarımızın enflasyonun altında kalmasını istedik dedi.


Tüketici kazanacak
30 üründe fiyatların yüzde 10 ile 60 arasında indiğini belirten Kalkandelen, Bu 30 ürünün toplam ciromuz içerisindeki payı yüzde 3 civarında. Bu kampanyanın satışlarımızı iki kat artırmasına bekliyoruz. Aslında biz bu ürünleri ne kadar çok satarsak enflasyona o kadar darbe indireceğimize inanıyoruz diye konuştu. Bugün Carrefour`un başlayağı kampanyaya da değinen Kalkandelen, şunları söyledi:
Carrefour`unki biraz private label (market markası) çalışmasına benziyor. Çünkü 1 Numara adı altında bir marka yaratmış. Ama tüketici açısından son derece faydalı. Artık tüm perakende kuruluşları birtakım parametreleri gözden geçirip ürün fiyatlarını ona göre ayarlamak durumunda. Bunu yaparken de kârından fedakârlık yapmak zorunda.
Enflasyonun düşmesiyle birlikte perakendecilerin artık tüm zamanlarını fiyat ayarlamak yerine tüketici memnuniyetine ayıracağına dikkat çeken Kalkandelen, şöyle devam etti: Enflasyondaki düşüşle birlikte masraflar azalacak, hizmet kalitesi artacak ve vadeler uzayacak. Fiyatlar tüm kuruluşlarda genelde aynı seviyede olacak. Bu durumda farklı promosyon yaratan kuruluşlar ön plana çıkacak. Kuruluşlar fiyat yerine, müşteriyi nasıl kazanabilirm`i düşünecek. 2004 üreticinin satmakta, perakendecinin de kâr etmekte zorlanacağı bir yıl olacak.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.031 TL        
BORSA
998 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
1.013 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.