KMG Grup, dört şirketini birleştirdi

10.01.2007 - 10:23 | Son Güncelleme :

KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu, dört uzman şirket altında yürüttüğü araştırma bağlantılı faaliyetlerini 1 Ocak 2007 tarihi itibariyle tek marka altında toplayarak KMG Araştırma olarak yeniden yapılandı. Retailing Institute, HTP, HTP Exclusive ile BİL`in müşteri memnuniyet ölçümü bölümü artık KMG Araştırma adı altında hizmet verecek.
KMG Araştırma Üst Yöneticisi (CEO) Vural Çakır, Dört şirketteki faaliyetlerin birleşmesiyle birlikte KMG Araştırma aynı zamanda Türkiye`nin en zengin araştırma portföyüne sahip şirketi konumuna yükseldi. Yoldan geçen her iki arabadan birinin müşteri memnuniyetini KMG Araştırma ölçüyor dedi. Vural, 2006 cirolarının 13.5 milyon YTL olduğunu, sektörde yüzde 11 pazar paylarının olduğunu, 2007 yılını 18 milyon YTL ciro ile kapatmayı hedeflediklerini kaydetti.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
983 TL        
BORSA
1.001 TL        
DOLAR
998 TL        
EURO
993 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.